آموزش کامل Environment در تری دی مکس و VRay - سازه برتر



[caption id="attachment_9654" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش کامل Environment در تری دی مکس و VRay[/caption]

در این قسمت از سازه برتر با یک آموزش فوق العاده کامل و حرفه ای از تری دی مکس و ویری ، البته به زبان فارسی همراه شما هستیم.

این آموزش که بصورت آکادمیک و تخصصی توسط آقای سید عارف رضوی ساخته شده و برای سازه برتر ارسال شده است ، بطور کامل مبحث مهم Environment را در تری دی مکس و همچنین در تنظیمات موتور رندر VRay آموزش می دهد.

مبحث Environment ، موضوع مهمی است که مربوط به تنظیمات محیطی و جوی نظیر : رنگ های محیطی ، نورهای محیطی ، انعکاس ها ، انکسار ها و ... محیط می باشد و هم در تنظیمات تری دی مکس و هم تنظیمات رندر VRay  موجود است.

آنچه در این آموزش فرا خواهیم گرفت ، تنظیمات تب Environment در تنظیمات رندر ویری و همچنین آموزش بخش Environment and Effects در خود تری دی مکس است که علاوه بر تنظیمات نور و رنگ و انعکاس ها و ... قابلیت ایجاد افکت های محیطی نظیر : مه ، غبار ، نور حجمی ، افکت کارتونی را دارا می باشد.

برای دانلود این آموزش در ادامه همراه ما باشید.

.

.

عنوان : آموزش کامل Environment  در تری دی مکس و VRay

فرمت: MP4

زبان : فارسی

زمان : 21 دقیقه و 53 ثانیه

کیفیت : (۱۰۸۰*۱۹۲۰) FULL HD

مدرس : آقای سید عارف رضوی

حجم فایل فشرده  : 65 MB

منبع : سازه برتر

پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir

Download

.

.

آموزش فوق العاده کامل،آکادمیک و حرفه ای پلاگین VRay

.

.

_________________________________________________________________

مشاهده آنلاین:

توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.