دانلود مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی - سازه برتر



عایق و مدیریت مصرف انرژی, مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی, دانلود مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی

دانلود مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی

مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی در قالب فایل Word و در 26 صفحه ارائه شده است که در سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. با گسترش صنايع در دهه های اخير و با توجه به معضل سوخت های فسيلي که ذخاير آن رو به پايان می باشد. امروزه نگرش صحيح و استفاده بهينه از منابع انرژي و مبحث آن، صنعت گران را برآن داشته تا نگاهي جامع به استفاده از عايق در صنايع مختلف داشته باشند. وجود یارانه های انرژی، اهميت عايق و عايق کاري را تا حدودي کم رنگ نموده، ليکن با حذف اين یارانه ها، نياز هر چه بيشتر آن نه تنها در صنعت، بلکه در زندگي روزمره به وضوح مشاهده می گردد. در اين ميان صنايعي چون پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، صنايع سيمان، فولاد، کارخانه های صنعتي و مواد غذايي و تأسيسات خانگي از مهم ترین مصرف کنندگان عايق می باشند.

.

فهرست: مقدمه روش های کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها عايق کاري انواع عايق کاري چه جاهايي بايد عايق کاري شوند؟ چند راهنمايي کلي براي نصب عایق ها اندازه مطلوب صدا در ساختمان های مختلف عایق های پشم سنگ و سرباره تفاوت پشم سنگ و سرباره مشخصات عایق های پشم سنگ کاربري پشم سنگ مزاياي پشم سنگ معايب پشم سنگ توليد پشم سنگ پنل هاي دولايه پنل هاي دولايه (Double Constructions) مقاومت در مقابل جريان هوا (Air-flow Resistance) فرکانس رزونانس (Resonance Frequency) چگالي (Density) قطر و جهت الياف (Fiber Diameter and Orientation)

.

عنوان: عایق و مدیریت مصرف انرژی فرمت: doc حجم در حالت فشرده: 2 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

عایق و مدیریت مصرف انرژی, مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی, دانلود مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی منبع: Prozheha.ir

. دانلود مقاله مهندسی عمران

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3


  1. پشم سنگ

    ممنونم از سایت خوبی که دارید موفق باشید

  2. قیمت میلگرد امروز

    من نمیتونم دانلود کنم، میشه برام ایمیل کنید لطفا

    1. محمد غفوری تبار

      سلام این فایل رو براتون ایمیل کردیم