دانلود مقاله بررسی انواع سقف - سازه برتر



مقاله بررسی انواع سقف , بررسی انواع سقف , دانلود مقاله بررسی انواع سقف

دانلود مقاله بررسی انواع سقف

مقاله بررسی انواع سقف که در این مطلب آن را برای دانلود قرار داده ایم توسط آقای سیدهومن حسینی یکی از کاربران عزیز سازه برتر برای ما ارسال شده است. دیوارها می توانند هر فضایی را محصر نمایند اما سقف هر فضایی را امن می نماید. سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می کنند. همانطور که در قفسه کتابخانه دیده می شود ، به کمک سقف ها می توانیم ساختمان را به طبقات ممتعدد تقسیم کنیم و در حقیقت دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط اطراف خود را در جهت قائم تقسیم می کنند.

نقل قول: اکثر مقالاتی که پیرامون سقف ها هستند فقط چند مورد از سقف ها را مورد بررسی قرار داده اند و مرجعی جامع پیرامون انواع سقف ها حتی در سایت های خارجی مشاهده نمی شود. به همین دلیل مقاله ای پیرامون تمام سقف های موجود در جهان تهیه شد .دراین مقاله ۳۶۷ صفحه ای ۲۶ سقف مورد بررسی قرار گرفت که به صورت تیتروار نام سقف ها را می توانید مشاهده نمائید.

.

انواع سقف: ۱-سقف چوبی ۲-سقف طاق ضربی ۳-سقف تیرچه بلوک ۴- سقف سیاک ۵- سقف کامپوزیت ۶- سقف عرشه فولادی ۷- سقف بیگیت(عرشه فولادی قوس دار) ۸- سقف روفیکس ۹-سقف حبابی ۱۰- سقف کوبیاکس ۱۱- سقف یوبوت ۱۲- سقف هالوکور ۱۳-سقف حفره ای وافل ۱۴- سقف پیش تنیده ۱۵- سقف دال بتنی ۱۶- سقف تیردال ۱۷-سقف دابل تی ۱۸-سقف LSF ۱۹-سقف LCP ۲۰-سقف TCF ۲۱-سقف ICF ۲۲-سقف LGS ۲۳-سقف PBS ۲۴-سقف CSF ۲۵-سقف CSD ۲۶- سقف های خرپایی یا فضایی

.

عنوان: بررسی انواع سقف فرمت: pdf حجم در حالت فشرده: 21.5 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

مقاله بررسی انواع سقف , بررسی انواع سقف , دانلود مقاله بررسی انواع سقف

.

دانلود مقاله مهندسی عمران


انواع سقف های مورد استفاده در صنعت ساختمان

از زمان های گذشته تا کنون سقف یکی از ابزارهای پوششی برای جلوگیری از ورود نور، باد، باران و برف به داخل خانه بوده است. علاوه بر این موارد از سقف برای یکپارچه سازی و هماهنگی بین ستون ها و تیرها استفاده می شود که مقاومت سازه را افزایش می دهد. اما در مناطق گوناگون با توجه به شرایط آب و هوایی از انواع سقف ها استفاده می شود که هر یک مزایای خود را نسبت به سایر موارد دارد.

مشاهده مطلب انواع سقف در صنعت ساختمان