آموزش کامل متریال سازی با VRay به زبان فارسی _1 - سازه برتر



[caption id="attachment_9035" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش کامل متریال سازی با VRay به زبان فارسی _1[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش حرفه ای و ارزشمند در مورد اصول و مبانی متریال سازی با موتور رندر VRay به زبان فارسی همراه با شما هستیم.

بطور کلی شاید بتوان گفت که مهمترین و موثرترین بخش طراحی یک پروژه، مبحث متریال سازی و شیدرینگ می باشد که بیشترین تاثیر را در واقع گرایانه شدن پروژه دارد؛ هر چقدر متریال ها و شیدرهای ساخته شده حرفه ای تر و نزدیکتر به متریال های واقعی باشند، کیفیت رندر بالاتری خواهیم داشت.

لذا ساخت یک متریال بصورت حرفه ای مستلزم آشنایی و تسلط بر پارامترهای ساخت متریال می باشد.

در این آموزش که به زبان فارسی تهیه شده است و در قالب دو بخش ارائه خواهد شد ، در طول مدت 70 دقیقه بصورت کامل با اصول و مبانی متریال سازی با Vray آشنا خواهیم شد.

بصورت تک به تک به تشریح تمامی پارامترهای بخش متریال سازی می پردازیم و با نحوه عملکرد هر کدام در شرایط مختلف آشنا می شویم.

در انتهای این آموزش قادر خواهیم بود تا هر گونه متریال و شیدری نظیر : متریال سنگ ، چوب ، آهن ، آجر ، بتن ، شیشه ، کاشی ، انواع فلزات و ... بصورت کاملا واقع گرایانه بسازیم.

برای دانلود این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

. عنوان : آموزش کامل متریال سازی با VRay به زبان فارسی _ بخش اول فرمت: MP4 زبان : فارسی زمان : 34 دقیقه و 49 ثانیه کیفیت : (۱۰۸۰*۱۹۲۰) FULL HD مدرس : آقای سید عارف رضوی حجم فایل فشرده  : 134 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . . برای دانلود آموزش کامل متریال سازی با VRay به زبان فارسی _2 کلیک کنید  

آموزش فوق حرفه ای متریال سازی و شیدر سازی با VRay

.

آموزش فوق العاده کامل،آکادمیک و حرفه ای پلاگین VRay

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.


  1. الیناز

    خیلی عالی بود !!!!!!!!! ممنون از آموزش هاتون و ممنون از سایته خوبتون

  2. جواد

    سلام امیدوارم خداوند طول عمر با برکت بهتون عطا کنه زکات علم آموختن اونه اونفدر عالی بود که تا حالا همچین آموزشی ندیده بودم . من چند وقته دنبال آموزش متریال در وی ری میگردم . خدا گواهه این عالی بود . دستتون درد نکنه . واقعاً ممنونم