آموزش طراحی داخلی در تری دی مکس و Vray - سازه برتر



[caption id="attachment_8953" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش طراحی داخلی در تری دی مکس و Vray[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک پروژه طراحی داخلی در تری دی مکس همراه شما هستیم.

در این آموزش که یک پروژه کامل می باشد در طول مدت 58 دقیقه به طراحی داخلی صحنه مورد نظر ، از ابتدا تا انتها می پردازیم.

کار را با مدلسازی صحنه اتاق آغاز می کنیم و پس از مدلسازی صحنه ، دوربین را اضافه می کنیم و نور پردازی را نیز انجام می دهیم، پس از آن به مدلسازی تمام موضوعات داخل صحنه نظیر : صندلی ها ، میز ، گلدان ، فرش ، قاب عکس و ... می رسیم و پس از اتمام مدلسازی ، به متریال دهی موضوعات می پردازیم .

در آخرین مرحله از تری دی مکس نیز تنظیمات نهایی رندر را اعمال کرده و رندر نهایی را تهیه می کنیم.

در آخرین مرحله از این پروژه نیز وارد فتوشاپ شده و به پست پروداکشن رندر گرفته شده می پردازیم.

قابل ذکر است که این پروژه با تری دی مکس 2014 و ویری 3.2 انجام شده است و فایل های پروژه نیز در این آموزش موجود می باشند.

برای دانلود آموزش در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

. عنوان : آموزش طراحی داخلی در تری دی مکس و Vray + فایل های پروژه فرمت : MP4 & MAX فایل پروژه سازگار با تری دی مکس ۲۰۱4 و ویری 3.2 مدت زمان آموزش : 58 دقیقه و 46 ثانیه کیفیت : 1920 * 1080 نکته : این آموزش فاقد صدای طراح می باشد و با شناخت متوسطی از نرم افزار ، می توان آموزش را بخوبی متوجه شد. حجم فایل فشرده  : 146 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . .

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی در تری دی مکس به زبان فارسی

.

پکیج اختصاصی آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. . _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.