دانلود پروژه بارگذاری (مهندسی عمران) - سازه برتر



بارگذاری , پروژه بارگذاری , دانلود پروژه بارگذاری

دانلود پروژه بارگذاری (مهندسی عمران)

بارگذاری از مهم ترین دروس عمرانی است. بارگذاری به معنی نیرو های وارد بر سازه است که این نیروها می توانند ناشی از بارهای زنده (نیروی وسایل و افراد که به صورت متغییر بر ساختمان وارد می شوند) ، بار های مرده (نیروی ناشی از بارهای دائم مثل وزن دیوارها و کف) ، بار برف (به نیرو‌های وارده بر سازه در اثر انباشت برف بر روی آن اطلاق می شود) ، بارهای ناشی از اختلاف دما (به نیرو‌هایی که در اثر انبساط و انقباض ناشی از اختلاف دما در سازه بوجود می آید اطلاق می شود) ، بارهای ناشی از زلزله (مشخصا به نیرو‌های وارده بر سازه در اثر اعمال شتاب از زمین به سازه در خلال زلزله اطلاق می شود) ، بارهای ناشی از فشار آب و فشار خاک (به نیرو‌های وارده بر سازه در اثر فشار جانبی ناشی از آب مثلا در سدها یا خاک مثلا در دیوار‌های حائل اطلاق می شود) و... باشند.

در این بخش از سازه برتر با یک پروژه بارگذاری که توسط مهندس داوود تن آسا انجام شده است در خدمت کاربران عزیز هستیم. به نقل از ایشان: "فایل هایی که برای شما ارسال کردم مربوط به پروژه بارگذاری می باشد که اخیرا با راهنمایی استاد بزرگوار آقای دکتر معماریان در دانشگاه فسا انجامش دادم امیدوارم که مورد  استفاده دانشجویان عزیز عمران کشورمان قرار بگیرد. البته احتمالا این پروژه خالی از اشکال نباشد اما می تواند راهنمای خوب و جامعی برای دانشجو های عزیز باشد." این پروژه در 45 صفحه و با فرمت pdf برای دانلود قرار داده شده است. عنوان: پروژه بارگذاری فرمت: pdf حجم در حالت فشرده: 3.27 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir  بارگذاری , پروژه بارگذاری , دانلود پروژه بارگذاری .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3