عضویت در خبرنامه سازه برتر - سازه برتر



خبرنامه عمرانی , خبرنامه معماری , عمران و معماری

عضویت در خبرنامه سازه برتر

با عضویت در خبرنامه سایت سازه برتر می توانید از جدیدترین مطالب سایت از جمله مقالات تخصصی ، پروژه های آماده و آموزش نرم افزارهای تخصصی استفاده نمایید.

.

هدیه ویژه برای اعضاء: هر هفته یکی از محصولات فروشگاه سازه برتر به قید قرعه به یکی از اعضای خبرنامه اهدا خواهد شد و مشخصات برنده در همین قسمت ثبت خواهد شد.

جایزه این هفته: ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی در تری دی مکس به زبان فارسی

در هفته گذشته و در سه نوبت متوالی ، برنده جایزه انتخاب و به ایمیل وی اطلاع داده شد اما پاسخی از هیچکدام دریافت نشد و به همین دلیل امکان ارائه هدیه در این بخش حذف شد و از این پس این هدیه به یکی از اعضای کانال تلگرام اهدا خواد شد. لینک کانال تلگرام ما در ادامه ثبت شده است.

همچنین یک کد تخفیف 30درصدی برای اعضای خبرنامه ارسال شد که در صورتی که قبلا در خبرنامه ثبت نام کرده اید ، این کد تخفیف به ایمیل شما ارسال شده است و می توانید با مراجعه به ایمیل خود از این کد تخفیف استفاده کنید.

 

تخفیف ویژه برای اعضاء: در بیشتر خبرنامه های ارسالی ، یک کد تخفیف هم برای اعضای خبرنامه ارسال می شود و اعضاء می توانند محصولات موجود در فروشگاه را با تخفیف ویژه (و حتی رایگان) دریافت نمایند. نکته: به جهت اینکه ارسال ایمیل های مکرر، موجب مزاحمت برای اعضاء نشود، هر هفته فقط یک ایمیل ارسال خواهد شد.

.

آموزش نحوه عضویت در گروه: 1- برای عضویت در خبرنامه ابتدا به ایمیل خود وارد شوید. 2- سپس یک ایمیل به  civil8architector+subscribe@googlegroups.com  ارسال نمایید. 3- حال به ایمیلی که برای شما ارسال شده، پاسخ دهید. (نیازی نیست در ایمیل خود چیزی بنویسید و فقط کافیست یک پاسخ به آن ارسال کنید)

4- پس از ارسال پاسخ، ایمیلی با عنوان "درخواست شما برای پیوستن به civil8architector با موفقیت تمام اما منتظر تأیید است." برای شما ارسال می گردد که به منزله عضویت شما می باشد.

برای مشاهده فیلم آموزش نحوه عضویت در گروه کلیک کنید.


کانال سازه برتر برای کاربران تلگرام: تازه ترین مطالب عمران و معماری را در کانال سازه برتر دریافت کنید. برای عضویت در کانال تلگرام سازه برتر روی این لینک کلیک کنید: https://telegram.me/saze20ir

تماس با مدیر کانال: https://telegram.me/saze20

.

سازه برتر در شبکه های اجتماعی:

همچنین می توانید سازه برتر را در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، لینکدین ، گوگل پلاس ، آپارات ، یوتیوپ و اینستاگرام دنبال کنید. برای عضویت در هر کدام از این شبکه ها ، روی لینک آن کلیک کنید: فیس بوک لینکدین گوگل پلاس آپارات یوتیوپ اینستاگرام


.