آموزش پست پروداکشن نمای مدرن در فتوشاپ به زبان فارسی - سازه برتر



[caption id="attachment_8875" align="alignnone" width="500"]تریدی مکس , وی ری , تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش Vray , 3ds max , 3d max , آموزش 3dsmax , آموزش 3ds max آموزش پست پروداکشن نمای مدرن در فتوشاپ به زبان فارسی[/caption]

در این بخش از سازه برتر با یک آموزش حرفه ای پست پروداکشن معماری در فتوشاپ، البته به زبان فارسی همراه با علاقمندان هستیم.

در این آموزش که تنها یک بخش از مبحث پست پروداکشن " ورکشاپ حرفه ای طراحی نمای مدرن به زبان فارسی " می باشد ، در طول 5 دقیقه، جلوه زیبای باران را می سازیم و به رندرمان اضافه خواهیم کرد.

گفتنی است که شبیه سازی جلوه های فصلی نظیر باران ، برف ، مه و ... در مرحله پست پروداکشن فتوشاپ براحتی قابل انجام می باشد.

در این آموزش نیز با استفاده از ابزارهای خود فتوشاپ و بدون استفاده از پلاگین ، جلوه باران را بصورت کامل واقع گرایانه شبیه سازی خواهیم کرد.

برای دانلود این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

. عنوان : آموزش پست پروداکشن نمای مدرن در فتوشاپ به زبان فارسی _ رندر بارانی فرمت: MP4 زبان : فارسی زمان : 5 دقیقه و 18 ثانیه کیفیت : (۱۰۸۰*۱۹۲۰) FULL HD مدرس : آقای سید عارف رضوی حجم فایل فشرده  : 34 MB منبع : سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   Download . .

ورکشاپ طراحی نمای مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

.

پکیج اختصاصی آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

. _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این آموزش در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید آموزش را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق آنرا دانلود نمایید.