دانلود پروژه روستای نودوزق (پروژه روستا) - سازه برتر



روستای نودوزق , پروژه روستای نودوزق , دانلود پروژه روستای نودوزق

دانلود پروژه روستای نودوزق (پروژه روستا)

در این مطلب از سازه برتر پروژه روستای نودوزق را برای دانلود قرار داده ایم. فایل هایی که پس از دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت شامل فایل pdf معرفی روستا ، تصاویری از روستا و همچنین چند پلان می باشد. روستای نودوزق در شمال شرقی شهرستان میانه و در بخش کندوان قرار دارد. در قسمت جنوبی این روستا ، روستای کزرج و در جنوب غربی آن روستای آوبنلیق و صومعه سرا قرار داشته و در سمت شمال غربی آن روستای ونجان قرار گرفته است.

روستای نودوزق در کنار رودخانه و در زمین مسطحی بوجود آمده که از طرف رودخانه بترتیب ابتدا رودخانه و پس از آن خانه های مسکونی و سپس زمین های زراعی وجود دارند ، ولی باغات بسیار کمی در آن طرف رودخانه با گذر از پل چوبی کوچکی از رودخانه کلمز به وجود آمده است. روستای نودوزق دارای تابستان معتدل و حداقل 15 درجه سردتر از شهرستان میانه بوده و زمستان آن بسیار سرد می باشد. دامداری در این روستا بسیار کم است و بیشتر مردم به کشاورزی و باغداری مشغول هستند. قدمت روستای نودوزق حداقل به 300-400 سال پیش می رسد که هسته اولیه روستا از خانه اربابی شروعی شده است که طبق گفته اهالی روستا حداقل در بیش از 100-200 سال پیش ساخته شده و کم کم به سمت جنوب شرقی گسترش یافت. ولی در سال های اخیر بافت قدیمی کم کم از بین رفته و روستاییان خانه هایشان را از نو و بصورت امروزی ساخته اند. در این میان فقط خانه اربابی به صورت متروکه رها شده و چند خانه نیز به شکل قدیمی خود باقی مانده اند که قسمتی از آنها نیز بازسازی شده اند.

.

عنوان: پروژه روستای نودوزق فرمت: jpg  , pdf , dwg حجم در حالت فشرده: 35 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

روستای نودوزق , پروژه روستای نودوزق , دانلود پروژه روستای نودوزق

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width= sazee3