دانلود پروژه معرفی گریدر ( پروژه ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - سازه برتر



معرفی گریدر , پروژه معرفی گریدر , دانلود پروژه معرفی گریدر

دانلود پروژه معرفی گریدر ( پروژه ماشین آلات ساختمانی و راهسازی )

همراه کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم با پروژه معرفی گریدر که در قالب word بوده و دارای 13 صفحه می باشد و در این مطلب بخش برای دانلود قرار داده شده است که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی مفید می باشد. گریدر برای تنظیم شیب و شکل دادن به شیب ها و تسطیح دامنه خاکریزیها وخاک برداری ها  کندن جوی مخلوط کردن و پخش مخلوط مواد قیری و خاک به کار میرود.در مواقع بارش برف بعنوان برف روب بکار میرود و در پاکسازی زمین وبرداشتن لایه های سست کاربرد دارد اگر در عملیات انجام شده توسط این ماشین دقت شود هزینه پروژه ها به مقدار قابل توجه ای کاهش می یابد.عمل خاک برداری از قسمتهای با ارتفاع بالاتر و خاکریزی در محل های با ارتفاع کمتر توسط گریدر را اصطلاحا "بالانس" (تعادل)می گوییم و شکلبندی و تنظیم نهایی هر لایه از راه را عملیات اصلاح می نامیم.

وظایف یک گریدر بطور کلی پخش کردن مواد خاکی ، حمل مواد به کنارجاده  ، شیب بندهای دقیق ، کندن جوی و بریدن و تراشیدن ترانشه ها می باشد. از مهمترین عملیات گریدر پخش کردن مواد و مصالح خاکی درسطح زمین است البته مقدار مواد جابجا شده به ظرفیت گریدر بستگی دارد ظرفیت گریدر تابع عواملی مانند قدرت موتور کشش ماشین اندازه و ارتفاع تیغه میباشد مقدار موادی که گریدر میتواند جابجا کند بسیارکمتر از بولدوزر است بنابراین بهتراست موادی که باید توسط گریدر جابجا و توزیع شود، قبلا توسط ماشین آلاتی مانند بولدوزر برروی زمین پخش شده باشد تا ارتفاع توده خاکی خیلی زیاد نباشد.

.

عنوان: معرفی گریدر فرمت: doc حجم فایل فشرده: 1.07 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir معرفی گریدر , پروژه معرفی گریدر , دانلود پروژه معرفی گریدر . برای دانلود سایر پروژه های ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3