جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - سازه برتر



جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی , پروژه جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی , دانلود پروژه جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی

جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی )

پروژه جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی در 12 صفحه و در یک قالب فایل word برای دانلود در سازه برتر قرار داده شده است. این پروژه برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی کاربرد داشته که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه نموده و سپس پروژه را دانلود نمایید. جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی می توانند هزاران پوند را با استفاده از مفهوم ساده انتقال نیروها از یک نقطه به نقطه از طریق یک سیال بلند کنند. جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی از نظر طراحی بسیار ساده می باشند ولی وظایف خطیری که غیر ممکن به نظر می رسند را می توانند انجام دهند.در عرض چند دقیقه،این ماشینها قادر می باشند به بالا بردن تیرهای پل چند تنی در بزرگراه ها، تجهیزات سنگین در کارخانه ها وحتی بلند کردن خانه های ساحلی بر روی Pilings. جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی همچنین استفاده می شوند برای بلند کردن نهنگ های قاتل مانند Shamu  به بیرون از مخازن آب، زمانیکه مکانهایی مانند Sea World نهنگ ها را به مقاصد جدید حمل می کنند. هنگام تماشای یک جرثقیل کامیونی هیدرولیکی هنگام کار، باور اینکه چقدر وزن را حرکت می دهد سخت است چون جرثقیل کامیونی هیدرولیکی با این اشیاء چندتنی با سهولت نسبی دست و پنجه نرم می کند.

جرثقیل هیدرولیکی بر روی مفهوم ساده انتقال نیروها از یک نقطه به نقطه دیگر از طریق یک سیال برنامه ریزی شده است. بیشتر ماشین آلات هیدرولیکی از نوعی سیال تراکم ناپذیر سیال یعنی در بیشترین چگالی آن، استفاده می کنند. شایع ترین سیال تراکم ناپذیرمورد استفاده ماشین آلات هیدرولیکی از جمله جرثقیل هیدرولیکی، روغن است. در یک سیستم هیدرولیک ساده، زمانیکه یک پیستون روغن را به پایین فشار می دهد، روغن همه نیروی اصلی را به پیستون دیگر انتقال می دهد، که بالا برده شده است. در یک سیستم هیدرولیکی ساده، زمانیکه یک پیستون به پایین فشار داده می شود، پیستون دیگر به بالا فشار داده می شود. یک پمپ هیدرولیکی فشاری را که پیستونها را حرکت می دهد را تولید می کند.

.

عنوان: جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی فرمت: doc حجم فایل فشرده: 715 KB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی , پروژه جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی , دانلود پروژه جرثقیل های کامیونی هیدرولیکی

. برای دانلود سایر پروژه های ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3