دانلود پروژه ماشین آلات روسازی بتنی ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - سازه برتر



ماشین آلات روسازی بتنی , پروژه ماشین آلات روسازی بتنی , دانلود پروژه ماشین آلات روسازی بتنی

دانلود پروژه ماشین آلات روسازی بتنی ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی )

در این بخش از سازه برتر همراه کاربرن عزیز هستیم با پروژه ماشین آلات روسازی بتنی که در 63 صفحه و با فرمت pdf  برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی آماده شده است. در ابتدای این پروژه به طور اختصاصی به توضیح روسازی بتنی و اهمیت آن در روسازی راه های جهان پرداخته شده است و  سپس بطور اختصاصی به توضیح ماشین آلات روسازی بتنی slipform paver sp 25 پرداخته شده است. این دستگاه تولید شرکت ویرتگن کشور آلمان می باشد و دلیل معرفی این ماشین ، کاربردهای خاص و منحصر به فردش نسبت به سایر مدلهاست که در ادامه ذکر خواهد شد. در آخر تعدادی از مدل های پیشرفته و بزرگ این دستگاه ضمیمه شده است.

جهان صنعتی در چند دهه اخیر توجه خود را به بکارگیری ماشین آلات در صنایع ساختمانی و راهسازی معطوف داشته است و تحقیقات گسترده در زمینه های مختلف کاربردهای ماشین آلات ، دستاوردهای ارزنده ای را به دنبال داشته است. نقش موثر ماشین آلات در صنایع پیشرفته و کاربرد آنها در محیط های سخت و خطرناک نظیر تونل ها و اعماق زمین از دلایل سرمایه گذاری روزافزون در این زمینه محسوب می شود. بنابراین با هدف توسعه عمران و آبادنی شهر و کشورمان هرگز نمی توانیم از توسعه دانش و فناوری ماشین آلات صرف نظر نماییم و لازم است که گام های محکمی برداشته شود. زیربنای این حرکت با گسترش تحقیقات شکل می گیرد و همگام با آن ، ضرورت دارد که آموزش دانش ماشین آلات در دانشگاه ها توسعه یابد.

.

عنوان: ماشین آلات روسازی بتنی فرمت: pdf حجم در حالت فشرده: 2.79 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

ماشین آلات روسازی بتنی , پروژه ماشین آلات روسازی بتنی , دانلود پروژه ماشین آلات روسازی بتنی

.

برای دانلود سایر پروژه های ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید.

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3