دانلود پروژه بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی - سازه برتر



بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی , پروژه بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی , دانلود بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

دانلود پروژه بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

این روزها در میان اخبار، تیترهای گوناگونی به چشم می خورند که نشان از تلاش عده ای جهت ثبت رکوردی جدید در زمینه های مختلف در کتاب گینس دارد. اگر چه ثبت رکوردهای جدید در رشته های مختلف ورزشی امری غیر معمول نبوده و نیست ولیکن این اخبار از این رو جذاب شده اند که اخیراً موضوع رکوردزنی ها در دنیا پیرامون مسائلی از قبیل کوتاهی و بلندی قد و ناخن و یا سنگینی و لاغری افراد و یا حتی تعداد همسر و فرزند تعریف شده است. اما خالی از لطف نیست که به رکوردهایی هم که در صنعت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ثبت می شوند نگاهی داشته باشیم. در این پروژه سعی شده برخی از مدرن ترین و بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی معرفی شود و جزییات آن بررسی شود. برای دانلود این پروژه که با فرمت pdf و در 26 صفحه آماده شده است ، در ادامه با سازه برتر همراه باشید.

بسیاری از ما روزانه از ابزارهای مکانیکی و یا ماشین های بزرگ استفاده می کنیم اما آیا تا بە حال بە بزرگترین ماشین آلاتی کە ساخته شده است فکر کرده اید؟ ماشین آلات در اندازه هایی ساخته می شوند کە بعدا قرار است از آن ها استفاده شود. این در حالی است کە بعضی از کارها بسیار سنگین می باشند و نیاز بە دستگاه های بسیار بزرگ دارند. در این حالت باید دستگاه هایی بزرگ تر از حد تصور ما ساخته شود.

.

عنوان: بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی فرمت: pdf حجم فایل فشرده: 1.9 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی , پروژه بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی , دانلود بزرگترین ماشین آلات ساختمانی و راهسازی .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3