نمای مدرن ساختمان با سنگ تراورتن نقره ای - سازه برتر



نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان

نمای مدرن ساختمان با سنگ تراورتن نقره ای

در این بخش از سازه برتر طراحی نمای مدرن ساختمان با سنگ تراورتن نقره ای را بررسی خواهیم کرد ، ساختمانی که به عنوان یک موسسه بهداشت پوست و زیبایی ساخته شده است. در این طراحی نمای مدرن و زیبا با دستاوردهای جدیدی رو به رو هستیم هدف از طراحی نمای مدرن ساختمان بهداشت پوست را تعبیه علم و فن آوری پیشرفت های معاصر، با سطح بالایی از انعطاف پذیری نامیده اند. در ادامه تصاویری از نمای مدرن این ساختمان زیبا که در آن از سنگ تراورتن نقره ای استفاده شده است را برای مشاهده قرار داده ایم ؛ با ما همراه باشید.

ویژگی های طراحی نمای مدرن ساختمان بهداشت پوست در کالیفرنیا:

دو ویژگی در طراحی نمای مدرن این ساختمان زیبا باعث پایداری و جاودانگی آن شده است، اولین ویژگی طراحی دو دیوار با استفاده از سنگ تراورتن نقره ای و و دومین ویژگی، سازماندهی فضاهای خارجی و داخلی در حالی که منعکس کننده خطوط لطیف پوست است. نور طبیعی به وسیله شکاف های مداوم که بر روی سقف وجود دارد به فضای داخلی ساختمان وارد می شود رقص پیوسته نور و سایه در بین شکاف های دیوار را می توان اثری اعجاب انگیز توصیف کرد. طراحی نمای مدرن این ساختمان عظیم به خوبی توانسته است گویای موسسه بهداشت پوست باشد و معماری داخلی این ساختمان زیبا نیز به ارتباط متقابل این دو کمک کرده است. استفاده از سنگ تراورتن در نمای ساختمان خود به تنهایی می تواند ایده های زیبایی را در ساختمان ایجاد نماید. در ادامه تصاویر طراحی نمای مدرن ساختمان سلامت پوست در کالیفرنیا را با هم مشاهده می کنیم.

نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان نمای مدرن ساختمان , طراحی نمای مدرن ساختمان , عکس نمای ساختمان

اگر چه طراحی نمای مدرن ساختمان همواره یکی از دغدغه های موسسات مطرح و معروف است اما در کنار ارتباط یافتن نمای ساختمان و نوع فعالیت در آن باید به همخوانی معماری داخلی و طراحی داخلی ساختمان با نمای بیرونی آن نیز توجه شود تا شاهد طراحی موفق و دلنشینی باشیم.

.

منبع: beautyhome.ir

.

مجموعه تصاویر نمای ساختمان

آلبوم تصاویر معماری خارجی ساختمان

مجموعه تصاویر آلبوم نمای ساختمانی از کارهای اجرا شده و طراحی شده در سطح جهان گردآوری شده است. این مجموعه شامل بیش از ۶۳۰۰ تصویر از تصاویر نمای مسکونی , آپارتمانی , تجاری و اداری ، ویلایی ، خانه های کوهستانی ، خانه های جنگلی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای سنگ ، نماهای آلومینیومـی ، برج و همچنین نمای مراکز عمومی است. تمامی تصاویر با کیفیت بالا هستند. این مجموعه کمک بسیار بزرگی به طراحان و افرادی است که می خواهند جدیدترین طرح های نمای خارجی را در اختیار داشته باشند و از ایده های بروز آن استفاده کنند و به راحتی با استفاده از این بانک تصاویر نما نمای ساختمان خود را انتخاب و اجر نمایند.

برای دریافت مجموعه تصاویر نمای ساختمان کلیک کنید.