ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت ( ماشین آلات ساختمانی ) - سازه برتر



ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت , پاورپوینت ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت

ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت ( ماشین آلات ساختمانی )

پروژه ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت یکی دیگر از سری پروژه های ماشین آلات ساختمانی و راهسازی می باشد که در سایت سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. این پروژه 33 صفحه  داشته و با فرمت pdf قابل دانلود می باشد ، همچنین در صورت تمایل می توانید فایل پاورپوینت ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت از اینجا دریافت نمایید. آسفالت تراش ها غولهایی هستند که با استفاده از درامهای سنگین و ناخن هایی که با قطعه های الماس پوشیده شده اند سطح آسفالت معیوب را کنده و به تراشه تبدیل میکنند البته نمونه هایی هم در بازار خارج تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرند که قابلیت بازیافت همان آسفالت معیوب را همزمان تراشیدن داراست اما متاسفانه تعداد انگشت شماری وارد کشور ما شده که اصلا مورد استقبال کارفرمایان هم نبوده اند.

بازیافت سرد: žاین پروسه شامل بازیابی مصالح موجود روسازی آسیب دیده از طریق تراش مصالح روسازی تا عمق مشخص بوده که معمولا تمامی لایه آسفالتی و درصدی از لایه های زیرین روسازی (اساس ، زیراساس) را شامل میگردد . در این فرایند از تثبیت کننده هایی چون قیر امولسیون ، قیر امولسیون پلیمری ، کف قیر ، آهک ، سیمان و یا ترکیبی از آنها استفاده میگردد.

.

فهرست: بازیافت آسفالت دستگاه های مورد استفاده جهت بازیافت آسفالت بازیافت سرد فناوری نوین بازیافت زنجيره چند بخشی بازيافت سرد - دستگاه MCR250 - مزایای دستگاه MCR250 - توانایي ها و توان توليدی و سرعت کار این زنجيره - دستگاه MCR250 زنجيره تثبيت کننذه بستر - دستگاه WR2500 - دستگاه WM1000 زنجيره توليذ آسفالت هاي سطحي - دستگاه ROAD MASTER 4000 مجموعه دستگاه هاي درزگير ترکهاي روسازي - دستگاه JOINT SEALING MACHINERY دستگاه هاي تراش آسفالت - دستگاه W1000 - دستگاه W2000 - دستگاه MP2000 فينيشرهاي پخص کننده آسفالت - دستگاه VOGELE 1603 و دستگاه VOGELE 1800 خط کشي آسفالت - دستگاه HOFMANN H 33-2 بازيافت گرم در محل تصاویری از ماشین آلات آسفالت تراش و بازيافت

.

عنوان: ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت فرمت: پاورپوینت حجم: 1.44 MB

رمز: www.saze20.ir

ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت , پاورپوینت ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت

برای دریافت پاورپوینت ماشين آلات آسفالت تراش و بازيافت اینجا کلک کنید.

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3