دانلود پاورپوینت انواع سازه نگهبان ( عناصر و جزییات ) - سازه برتر



انواع سازه نگهبان , پاورپوینت انواع سازه نگهبان , دانلود پاورپوینت انواع سازه نگهبان

دانلود پاورپوینت انواع سازه نگهبان ( عناصر و جزییات ساختمانی )

با یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی در خدمت کاربران عزیز سایت سازه برتر هستیم ، عنوان این پاورپوینت انواع سازه نگهبان می باشد که در 78 اسلاید آماده شده و در ادامه می توانید این پاورپوینت را دانلود نموده و استفاده کنید. امروزه مهم ترین فاکتور قبل از شروع به ساخت بنا گود برداری می باشد که نیاز به سازه هایی جهت حفاظت از ساختمان های اطراف دارد. در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیک به قائم باشند. این کار ممکن است به منظور احداث زیرزمین، کانال ، مترو و ... صورت گیرد. فشار جانبی وارد بر این جداره ها ممکن است بر اثر نیروی ناشی از رانش خاک بر اثر وزن خود آن، و نیز سربارهای احتمالی روی خاک بالاتر از تراز افقی در لبه گود، ساختمان های مجاور، بارهای ناشی از معابر مجاور و ... باشند. به منظور جلوگیری از ریزش جداره های گود در هنگام خاکبرداری، سازه های موقتی را برای مهار جداره اجرا می کنند که به آن سازه نگهبان می گویند که در این پاورپوینت به نقد وبررسی آن می پردازیم.

فهرست: - مهارسازی - روش نیلینگ و دوخت به پشت - روش خرپایی - روش دیواره دیافراگمی - روش مهار متقابل - روش سپرکوبی - روش منبری - روش شمع کوبی

.

عنوان: انواع سازه نگهبان فرمت: پاورپوینت حجم: 24.6 MB رمز: www.saze20.ir

انواع سازه نگهبان , پاورپوینت انواع سازه نگهبان , دانلود پاورپوینت انواع سازه نگهبان

. برای دانلود سایر پروژه های عناصر و جزییات ساختمان کلیک کنید. همچنین می توانید برای حمایت از ما پروژه های عناصر و جزییات ساختمان را از اینجا دریافت کنید. .

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3