دانلود پاورپوینت نیلینگ (nailing) - سازه برتر



نیلینگ , پاورپوینت نیلینگ , دانلود پاورپوینت نیلینگ

دانلود پاورپوینت نیلینگ (nailing)

در این بخش از سازه برتر با پاورپوینت نیلینگ در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در ابتدا توضیحات مختصری را در مورد نیلینگ ارائه می کنیم و سپس می توانید این پاورپوینت را در ادامه دانلود نموده و توضیحات کاملتر را در اختیار داشته باشید. نیلینگ (nailing) برای ایجاد ثبات در خاک مناطقی که احتمال لغزش دارند، استفاده می شود. در روش نیلینگ به همراه گودبرداری خاک، با قرار دادن میله های تقویت کننده فولادی، از حرکت و لغزش خاک جلوگیری کرد.

نیلینگ خاک نیروی مقاومت در برابر شکست شیب را فراهم می کند . روند ساخت آن سریع تر از روش های مشابه دیگر است . روش ساخت با حفاری در خاک با استفاده از دستگاه حفار که ممکن است دریل واگن باشد، شروع می شود. پس از تکمیل حفاری، عمق دقیق آن باید توسط مهندس ژئوتکنیک ارائه ، و میله های نیلینگ باید در  سوراخ حفر شده قرار داده شود. سپس، آن را باید به خاک(grouted) تزریق نمود. برای ایجاد ساختاری شبیه به یک دیوار،  پس از قرار دادن نیلینگ ، یک لایه شاتکریت برای محافظت از نیلینگ در معرض هوازدگی و ایجاد یکپارچگی پاشیده می شود.

تاندون های فلزی معمولا از 0.8-2.0 میله اینچی با قدرت عملکرد در محدوده 60-72 KSI تشکیل شده است. زهکشی یکی از جنبه های مهم ایمنی دیوار نیلینگ خاک است. معمولا از عناصر مصنوعی قرار داده شده بین شات کریت و خاک حفظ و یا لوله های مشبک استفاده می شود. چال تزریق نیلینگ خاک معمولا دارای حداقل قطر 4 اینچ است.  برای حفظ یکنواختی ضخامت ملات در اطراف چال، سنترلایزر در اطراف نیلینگ خاک قرار داده می شود. برای نیلینگ دائم ، ممکن است از پوشش اپوکسی با پوشش محافظ برای حفاظت در برابر خوردگی نیل استفاده شود. توصیه می شود در خاک های رسی خالص و یا ماسه هایی که فاقد چسبندگی هستند و  در آن انسجام خاک حداقل است، از روش نیلینگ استفاده نشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر پاورپوینت نیلینگ را در ادامه این مطلب از سازه برتر دانلود نمایید.

.

عنوان: نیلینگ فرمت: پاورپوینت حجم: 4 MB رمز: www.saze20.ir

نیلینگ , پاورپوینت نیلینگ , دانلود پاورپوینت نیلینگ

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3