دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف - سازه برتر



دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

دانلود پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

در این بخش از سازه برتر با یک پاورپوینت دیگر در خدمت شما هستیم. عنوان این پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف می باشد که شامل 54 اسلاید بوده و در ادامه می توانید آن را دانلود نموده و استفاده کنید. برای تعریف محوطه سازی ، به زبان ساده می توان محوطه سازی را چگونگی بکار بردن و جانمایی المان های مختلف مورد نیاز در یک فضا تعریف کرد.

شاید در نگاه اول تصور این باشد که جدول بندی و مشخص کردن فضای سبز و راه ها تعریف مشخصی از محوطه سازی باشد، اما این چنین نیست و تمامی موارد بالا تنها اجزایی از عملیات پیچیده محوطه سازی می باشند . بعنوان مثال در محوطه سازی یک شهرک مسکونی بایستی تمامی موارد وضوابط مباحث مختلف مسکن و شهرسازی در کنار طراحی زیبا وچیدمان مناسب بکار برده شود که از این موارد می توان به جانمایی نقاط امن، دسترسی های مختلف، فضا سازی های مناسب با جمعیت، و تراکم کلی فضا اشاره کرد.

بعنوان نمونه دیگر می توان به محوطه سازی ویلا اشاره کرد که در کشور ما در حال افزایش می باشد. در محوطه سازی ویلا و باغ ها بایستی به زیبایی در کنار ایمنی و استاندارد بودن آن توجه نمود. به عنوان مثال استفاده از استخر در ویلا خود شرایط و ضوابطی دارد که حتما بایستی در طراحی اولیه لحاظ گردد که متاسفانه امروزه مشاهده می شود در ویلاسازی که در کشور ما انجام می گیرد کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

متنی که مطالعه نمودید بخشی از پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف بود که برای دریافت تمام اطلاعات، باید این پاورپوینت را در ادامه از سازه برتر دانلود نمایید.

 

 

عنوان: پاورپوینت محوطه سازی و فرش های کف

حجم: 1.5 MB

رمز: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم