دانلود پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن - سازه برتر



شناخت بتن و مصالح آن , پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن , انواع بتن

دانلود پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن

پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن یکی دیگر از پروژه های درس عناصر و جزییات ساختمانی است که در سازه برتر منتشر شده و در اختیار کاربران عزیز قرار داده شده است ، این پاورپوینت همچنین برای درس مواد و مصالح ساختمانی نیز کاربرد دارد. توجه داشته باشید که پاورپوینتی که در این بخش برای دانلود قرار داده شده از لحاظ چیدمان مطالب و فونتهای آن نیاز به کمی ویرایش دارد ، البته ما پس از دریافت این پاورپوینت اصلاحات زیادی را روی آن انجام داده ایم تا به حد نسبتا مطلوب رسیده و قابل انتشار باشد. توضیح دیگیری که در مورد پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن باید ارائه کنیم این است که این پاورپوینت دارای بخش های شناخت بتن و مصالح آن ، بتن آرمه ، انواع بتن ، بتن سبک و خواص آن و همچنین بخش تصاویر می باشد که در 69 اسلاید آماده شده است. در ادامه می توانید مقدمه پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن را مشاهده نموده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.

بتن از ترکیب مقدار معین و حساب شده  از آب وسیمان و ماسه وشن و بعضی مواد مضاف و افزودنی دیگر به دست می آید پس از اینکه آب به مخلوط مصالح سنگی و سیمان افزوده شد سیمان وآب با هم وارد فعل و انفعالات شیمیایی حرارت زا می شوند. در اثر این  فعل و انفعالات ماده ی زله مانند و چسبنده ای به وجود می آید که مصالح مختلف داخل را به هم پیوند داده به صورت جسم سختی در می آید عمل اختلاط بتن باید به وسیله دستگاه بتن ساز انجام شود.

.

عنوان: شناخت بتن و مصالح آن فرمت: پاورپوینت حجم: 2.7 MB رمز: www.saze20.ir

شناخت بتن و مصالح آن , پاورپوینت شناخت بتن و مصالح آن , انواع بتن

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width= sazee3