دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش - سازه برتر



انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش را در ادامه پاورپوینت های درس عناصر و جزییات ساختمانی برای همراهان عزیز آماده کرده ایم که در ادامه می توانید این پاورپوینت 58 اسلایدی را دانلود نموده و استفاده کنید. در ميان مولفه‎  هاي مصرف انرژي در ساختمان، سیستم های گرمایشی که عمدتا از سوخت‎هاي فسيلي استفاده مي‎کنند و از جمله مصرف کنندگان عمده انرژي بشمار مي‎روند، از اهميت ويژه‎اي برخوردار هستند، چرا که 70% از گاز طبيعي مصرفي کشور به گرمايش ساختمان اختصاص مي‎يابد. توجه به عوامل گوناگوني که در ميزان مصرف انرژي گرمايشي ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهاي صرفه جويي در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژي در بخش خانگي، تاثير فراواني مي‎گذارد. شرايط اقليمي و آب و هوايي، معماری ساحتمان، مصالح ساختمان، راندمان سيستم‎هاي گرمايش، بکارگيري تجهيزات با ظرفيت مورد نياز که اساسا در ميزان بار حرارتي ساختمان موثر هستند و همچنين کنترل سيستم‎هاي گرمايش از عوامل موثر در ميزان مصرف انرژي گرمايشي محسوب مي‎شوند.

در سيستم‎هاي گرمايش مرکزي، گرماي مورد نياز تمام قسمت‎ها در يک قسمت از ساختمان توليد مي‎شود و به کمک وسايل توزيع از قبيل رادياتور، فن کويل، کانال و ... به بخش‎هاي مورد نياز فرستاده مي‎شود. اساس کار سيستم‎هاي گرمايش مرکزي بر اين است که حرارت از يک منبع انرژي به قسمت‎هاي مختلف ساختمان انتقال مي‎يابد. براي انتقال حرارت وجود سيال واسطه‎اي چون آب، بخار و يا هوا لازم است که ناقل حرارت بين منبع انرژي و دستگاه‎هاي گرم کننده باشد. سيستم‎هاي گرمايش مرکزي همگي داراي يک ديگ آب گرم يا ديگ بخار مي‎باشند و تفاوت ميان سيستم‎هاي مختلف گرمايش مرکزي در پايانه‎هاي آنها مي‎باشد که مي‎تواند رادياتور آلومينيومي يا فولادي، فن کويل، هواساز يا فن کويل‎هاي کانالي باشد.

.

عنوان: انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش فرمت: پاورپوینت حجم: 1 MB رمز: www.saze20.ir

انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش , دانلود پاورپوینت انواع سیستم های حرارت مرکزی گرمایش

.

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.
 width= sazee3