دانلود پاورپوینت سقف کامپوزیت ( عناصر و جزییات ) - سازه برتر



سقف کامپوزیت , پاورپوینت سقف کامپوزیت , دانلود پاورپوینت سقف کامپوزیت

دانلود پاورپوینت سقف کامپوزیت ( عناصر و جزییات )

در این این بخش همراه کاربران عزیز سازه برتر هستیم با پاورپوینت سقف کامپوزیت که برای درس عناصر و جزییات ساختمانی تهیه شده است و دارای 10 اسلاید می باشد. یکی از بخش های ساختمان که تاثیر فوق العاده ای در سرعت ساخت دارد، سقف می باشد. اگر دراجرای سقف از روش های نوین استفاده شود، پروژه در دوره زمان کوتاه و بسیار مناسبی اجرا می شود. سقف های کامپوزیت در سازه های فلزی سقف هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می شود که این ناودانی ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می شوند.

در این سقف ها با نصب برشگیر که اغلب از پروفیل نبشی است، پیوستگی وانسجام لازم بین سقف و سازه ایجاد می شود. تیر فرعی در این سقف ها می تواند تیرآهن های لانه زنبوری و یا ساده باشند که با توجه به طراحی و محاسبات فواصل متفاوتی دارد . روش کار در این نوع سقف به این صورت است که پس از اتمام سازه و نصب تیرهای فرعی و اتصال برشگیرها بین تیرهای فرعی قالب بندی شده سپس میلگردهای افت حرارت عمود بر تیرهای فرعی نصب و آماده بتن ریزی می شود. در این روش قالب بندی نیازی به شمع بندی نمی باشد. به منظور انجام عملیات قالب بندی در ناحیه زیر سقف، قالب‌ های چوبی به کمک چهارتراش و گوه های چوبی که در داخل جان تیرهای اصلی و فرعی جاسازی و به زیر بال بالایی تیرها مهار می شوند. اجزاء تشکیل دهنده سقف کامپوزیت شامل 1- تیرفرعی 2- برشگیر 3- میلگرد 4- بتن می باشد. مزایای سقف کامپوزیت سرعت بالای اجراء عدم نیاز به شمع بندی امکان بتن ریزی همزمان چندین سقف ، مقاومت بالا در مقایسه با سایر سقف ها.

.

عنوان: سقف کامپوزیت فرمت: پاورپوینت حجم: 1.5 MB رمز: www.saze20.ir

 سقف کامپوزیت , پاورپوینت سقف کامپوزیت , دانلود پاورپوینت سقف کامپوزیت

.


مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width= sazee3