دانلود پاورپوینت سقف کاذب ( عناصر و جزییات ) - سازه برتر



سقف کاذب , پاورپوینت سقف کاذب , دانلود پاورپوینت سقف کاذب

دانلود پاورپوینت سقف کاذب ( عناصر و جزییات )

پاورپوینت سقف کاذب در 25 اسلاید و برای درس عناصر و جزییات ساختمانی آماده شده که شما کاربران عزیز سازه برتر می توانید در ادامه این پاورپوینت را دانلود نمایید. سقف های کاذب به سقف هایی گفته می شوند که بر حسب ظاهر شبیه به سقف های معمولی بوده اما وظایف یک سقف را که تحمل نیروها و بارهای مرده یا زنده و انتقال آن به ستون، دیوار‌ها یا تیرهای حمال است را انجام نمی دهد. معمولا سقف های کاذب حدود 30 تا 50 سانتی متر پایین تر از سقف اصلی قرار داشته و اکثرا به منظور پوشاندن لوله های آب ، فاضلاب ، کانال کولر، تاسیسات و نظایر آن ساخته می شود و از نظر رایزرهای تاسیساتی و عبور اجزای  تاسیساتی نقش مهمی را دارا می باشند.

طراحان از نظر معماری داخلی به کمک ارتباط خطوط و ایجاد شکستگی با تنوع اختلاف سطح و به کارگیری نورهای مخفی سعی در زیباتر جلوه نمودن سقف کاذب می نماید. سیستم های مختلف سقف کاذب علاوه بر زیبایی، نقش بسیار موثری در کاهش انعکاس صدا دارند. زیرسازی که برای نگه داشتن سقف کاذب است ، به مجموعه ای از اجزا گفته می شود که در کنار هم و با اتصال به هم اسکلتی را به وجود می آورند که سقف کاذب (سازه های سقف کاذب) بر روی آن متصل می شود که خود این اتصال ممکن است به گونه های مختلفی صورت گیرد. وظیفه اصلی زیرسازی نگه داشتن سازه های سقف کاذب به سقف اصلی است. این نگه داشتن به صورت افقی، عمودی، زاویه دار و قوسی است. زیرسازی تمامی سقف کاذب ها در مواردی با هم مشترک است و در واقع می توان گفت همان عواملی هستند که رقابت بین تولیدکنندگان را به وجود می آورند.

.

عنوان: سقف کاذب فرمت: پاورپوینت حجم: 2.15 MB رمز: www.saze20.ir

سقف کاذب , پاورپوینت سقف کاذب , دانلود پاورپوینت سقف کاذب

دانلود مستقیم و با سرعت بالا ( فقط برای اعضای ویژه سایت ) : [vip-members]دانلود[/vip-members]

مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width= sazee3