دانلود پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی - سازه برتر



معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی , پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی , دانلود پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی

دانلود پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی

پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی دارای 28 اسلاید می باشد و برای درس عناصر و جزییات ساختمانی آماده شده است که شما کاربران عزیز می توانید این پاورپوینت را در ادامه این مطلب از سازه برتر دانلود نمایید.

یكي از مهمترين مشكلات در احداث سازه ها ، حفاظت از گود برداري و ساختمان هاي موجود در مجاورت آن مي باشد و در صورت عدم رعايت روش هاي مناسب به منظور حفاظت گودها و همچنين شيب هاي در حال احداث، منجر به خسارت جبران ناپذيري خواهد گرديد و مخاطرات بوجود آمده ناشي از نشست هاي احتمالي و تقليل ظرفيت باربري و تغيير مكانهاي جانبي موجب ايجاد ترك در سازه هاي مجاور گود خواهد شد.

به منظور جلوگيري از موارد فوق لازمست از قبل از شروع عمليات گود برداري از روشهاي نگهداري و مهار بندي جانبي استفاده شود تا در محيطي پايدار و ايمن بتوان عمليات را ادامه داد . در اين راستا سيستم هاي حفاظت جانبي بطور كلي شامل موار زير تقسيم بندي مي شوند: جداره هاي مهاربندي شده توسط المانهاي افقي و مايل (Braced wall using wale strut جداره هاي مهاربندي شده توسط المانهاي كششي (Soldier beam& lagging) جداره هاي مهاربندي شده توسط مهار متقابل جداره هاي مهاربندي شده توسط سپر كوبي (Braced sheet pile) جداره هاي مهاربندي شده توسط شمع هاي در جا (Bored pile walls جداره هاي مهار بندي شده توسط ديوار ديافراگمي (Diaphragm walls-Slurry wall) جداره هاي مهاربندي شده توسط خرپایی جداره هاي مهاربندي شده توسط نيلينگ (Soil nailing)

.

عنوان: معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی

فرمت: پاورپوینت

حجم: 427 KB رمز: www.saze20.ir

معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی , پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی , دانلود پاورپوینت معرفی انواع سيستم های حفاظت جانبی

دانلود مستقیم و با سرعت بالا ( فقط برای اعضای ویژه سایت ) : [vip-members]دانلود[/vip-members]


مجموعه پاورپوینت های دانشجویی عمران و معماری

این مجموعه شامل بیش از ۷۰ پاورپوینت عمران و معماری است که در سایت سازه برتر منتشر شده است. شما با خرید این محصول می توانید تمام این پاورپوینت ها را یکجا دریافت کنید و دیگر نیازی به جستجوی تک تک پاورپوینت ها ندارید. پاورپوینت های موجود در این مجموعه هم برای دانشجویان معماری و هم برای دانشجویان عمران کاربردی بوده و در طول دوره تحصیلی خود ( از ابتدای کارشناسی تا انتها ) می توانند از پاورپوینت های موجود جهت آموزش استفاده نمایند.

جهت دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.


 width=

sazee3