دانلود پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات - سازه برتر



تعمیر و نگهداری ماشین آلات , پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات , دانلود پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات

دانلود پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات

همراه کاربران عزیز سازه برتر هستیم با پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات که در فرمت pdf و در 52 صفحه برای درس ماشین آلات ساختمانی آماده شده که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید. رشد روزافزون تکنولوژی و بکارگیری هر چه مفیدتر ماشین آلات تولیدی مدیران صنایع را ملزم به استفاده از سیستمهای نوین جهت بهبودی بهره وری از ماشین آلات نموده است.

مدیر ماشین آلات در دفتر مرکزی می بایستی فرم شناسنامه فنی ماشین آلات و تجهیزات را تهیه و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر ماشین را با استفاده از کاتالوگ دستگاه و نیز مشخصات ظاهری ماشین یا دستگاه تکمیل نماید. نسخه اصلی فرم درپرونده ماشین آلات در دفتر مرکزی نگهداری می شود و یک نسخه کپی به کارگاه محل استقرار دستگاه ارسال و در پرونده دستگاه در واحد ماشین آلات کارگاه نگهداری می شود. مدیر ماشین آلات بایستی فرم ساعات کارکرد روزانه ماشین آلات و تجهیزات را تهیه و به کارگاه ارسال کند، تا مسئول ماشین آلات کارگاه با هماهنگی رئیس کارگاه ساعت کار روزانه ماشین آلات وتجهیزات را درآن فرم ثبت و به مدیر ماشین آلات ارسال نماید. مدیر ماشین آلات نیز بایستی با استفاده از گزارش های ارسالی از کارگاه ساعات کارکرد روزانه ماشین آلات و تجهیزات را ثبت نموده تا بتواند بر کار ماشین آلات و تجهیزات کارگاه نظارت نماید.

مدیر ماشین آلات بایستی در ابتدای هر پروژه مواد مصرفی و لوازم یدکی مورد نیاز برای انجام سرویس و تعمیرات دوره ای و اتفاقی ، ماشین آلات و تجهیزات موجود در کارگاه را بر اساس اطلاعات مندرج در کاتولوگ و تجربیات خوداز طریق واحد تدارکات تهیه و ارسال نماید. مسئول ماشین آلات کارگاه بایستی در طول مدت اجرای پروژه برای کالاهای پر مصرف و ضروری درخواست شارژ انبار نماید و این درخواست باید به تائید مدیر ماشین آلات برسد. کلیه درخواست های خرید لوازم یدکی پس از تائید مدیر پروژه باید به تایید مدیر ماشین آلات نیز برسد . مدیر ماشین آلات بایستی با استفاده از کاتالوگ دستگاه ها و تجارب خود مواد مصرفی مورد نیاز برای هر یک از قسمت های ماشین آلات را مشخص نموده و توسط واحد تدارکات خریداری و به کارگاه ارسال نماید تا مسئول ماشین آلات در اختیار قسمت سرویس کاری قرار دهد تا سرویسکاران طبق دستورالعمل سرویس عمل نمایند.

.

عنوان: تعمیر و نگهداری ماشین آلات فرمت: pdf حجم: 2 MB رمز: www.saze20.ir

تعمیر و نگهداری ماشین آلات , پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات , دانلود پروژه تعمیر و نگهداری ماشین آلات

. برای دانلود سایر پروژه های درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی اینجا کلیک کنید. .

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3