دانلود پروژه ماشین آلات بتن ریزی ( پروژه ماشین آلات ) - سازه برتر



ماشین آلات بتن ریزی , پروژه ماشین آلات بتن ریزی , دانلود پروژه ماشین آلات بتن ریزی

دانلود پروژه ماشین آلات بتن ریزی ( پروژه ماشین آلات )

آنچه در حمل بتن اهمیت دارد آن است که بتن در طول حمل یکنواختی خود را از دست نداده و اسلامپ بتن تغییر نکند یعنی نسبت آب به سیمان تقریبا ثابت بماند. آن چه در ساخت بتن حائز اهمیت است آن است که مخلوط بتن حتما باید همگن و یکرنگ باشد و سطوح مصالح سنگی به صورت کامل با دوغاب سیمان آغشته گردد. در این بخش از سازه برتر به شرح مختصری از نحوه کارکرد دامپر و تراک میکسر به عنوان ماشین آلات حمل بتن ، پرداخته شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید پروژه ماشین آلات بتن ریزی را که در انتهای این مطلب قرار داده شده ، دانلود نمایید.

دامپر: دامپر وسیله حمل و نقل کوچک و قابل استفاده در داخل کارگاه می باشد. موقعی استفاده از این وسیله مناسب است که فاصله حمل کمتر از 1 کیلومتر باشد و حین حمل باید سعی شود ارتعاش به بتن منتقل نشود. بتن ساخته شده باید طرف حداکثر 45 دقیقه مصرف شود.

تراک میکسر: ماشین بتن کش گردان تراک میکسر نامیده می شوند. این وسیله جهت حمل سریع بتن از کارخانه بتن ساز تا محل بتن ریزی استفاده می شود.از این وسیله برای حمل بتن برای مسافتهای طولانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت گردش تانک آن 4 تا 12 دور در دقیقه می باشد. لوله پمپ هدایت بتن حداکثر از قطعات سه 3 متری تشکیل شده است. موقع استفاده از این وسیله بایستی بتن ساخته شده حداکثر ظرف مدت 90 دقیقه مصرف شود. ضمنا باید دقت نمود موقع تخلیه تراک میکسر از اضافه نمودن هر گونه آب یا سیمان و ... به مخلوط بتن اکیدا خودداری شود چون باعث افت مقاومت بتن خواهد شد و هرگونه تغییر بایستی در طرح اختلاط و در دستگاه بتن ساز انجام گیرد.

.

عنوان: ماشین آلات بتن ریزی فرمت: pdf حجم: 2.45 MB رمز: www.saze20.ir

ماشین آلات بتن ریزی , پروژه ماشین آلات بتن ریزی , دانلود پروژه ماشین آلات بتن ریزی

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3


  1. محمد

    باسلام دوباره می خواستم در صورت مقدور بودن آموزش طراحی نما های مختلف با نرم افزار تیریدی مکس وپرسوناژ های معماری از قبیل مبلمان شهری . در خت. حیوان . پرنده . ماشین و پرسوناژ هایی که در پست پرداکشن در معماری کاربرد داند رو داخل سایت تون قرار بدین با تشکر

    1. علی غفوری تبار

      با سلام مجدد. در مورد پرسوناژهای معماری از قبیل : مبلمان شهری . درخت. حیوان . پرنده . ماشین و ... ارائه این منابع را در برنامه داریم. اما در مورد طراحی نماهای مختلف (سنتی،مدرن و ...) آموزش های زیادی در سایت قرار گرفته ، از طراحی مسجد تا طراحی آثار زاها حدید. اما برای دریافت آموزش های جامع طراحی نما می توانید از محصولات فروشگاه استفاده کنید. آموزش هایی که در آن در طول چندین ساعت،یک پروژه طراحی خارجی از ابتدا تا انتها بصورت کامل و با جزئیات دقیق انجام می شود. با تشکر.