مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات ساختمانی و راه سازی - سازه برتر



مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات , مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات ساختمانی و راه سازی , دانلود پروژه مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات

مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات ساختمانی و راه سازی

مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات ساختمانی و راه سازی عنوان پروژه درس ماشین آلات ساختمانی است که در این مطلب از سازه برتر آن را برای دانلود قرار داده ایم ، این پروژه با فرمت  pdfو در 30 صفحه آماده شده است. یکی از شاخصهای اصلی توسعه یافتگی در دنیای امروز ، برخورداری کشورها از زیرساختهای مطمئن اقتصادی متکی به صنایع مادر و تاسیسات زیر بنائی می باشد. دارا بودن منابع لازم برای اجرای پروژه های بزرگ صنعتی – عمرانی به ویژه نیروی انسانی ماهر و مدیر از شروط اصلی برای رسیدن به این امر مهم می باشد. امروز توان مدیریتی ، مدیران کار آمد ، عنصری شناخته شده و اساسی در طراحی وهدایت سیستمها می باشند در واقع اعمال صحیح مدیریت تاثیری مستقیم در بهبودروشها ، تقلیل هزینه ها ، افزایش بازدهی ، رشد کمی و کیفی و کاهش زمان اجرای طرحها و برنامه ها دارد.

امروزه ماشین آلات نقش مهمی در چگونگی اجرا، هزینه ها و سرعت تکمیل طرحهای عمرانی ایفا می نمایند. حضور ماشین آلات پیشرفته و با قابلیتهای بالا در صنعت زمینه را برای طراحی و اجرای طرحهای بزرگ فراهم می سازد. چگونگی تملک و بهره برداری از ماشین آلات سهم عمده ای در افزایش یا کاهش هزینه های تمام شده یک طرح دارد.

برنامه ریزی استفاده از ماشین آلات : از مهمترین عوامل در افزایش کارایی ماشین آلات و کاهش هزینه، برنامه ریزی صحیح برای استفاده از ماشین آلات است. صرف وجود ماشین، هزینه های تمام شده را کاهش نمی دهد بلکه نحوه استفاده از آن است که در این کاهش موثر می باشد. معمولا ماشین آلات ساختمانی به صورت متوالی و پیوسته با یکدیگر کار می کنند و برآورد صحیح از میزان کارایی هر یک به تنظیم برنامه بهینه کمک میکند. بطور مثال در عملیات خاکی در یک زمین متوسط دو دستگاه بلدوزر با یک دستگاه لودر و چند دستگاه کامیون (به نسبت مسافت حمل) کار می کنند. برنامه کار اینگونه دستگاهها را می توان به دقت دقیقه و حتی ثانیه تنظیم کرد بطوریکه ماشین آلات بیکار و یا با فشار کار بیش از اندازه وجود نداشته باشند. عدم استفاده از کارآیی بهینه یک ماشین و یا برنامه ریزی ناصحیح در استفاده مفید از وقت ماشین آلات از دو جهت زیان آور می سازد، از طرفی مدت کار را طولانی می سازد و از طرف دیگر سرمایه گذاری سنگین انجام شده معطل و بلااستفاده می ماند.

.

عنوان: مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات فرمت: pdf حجم: 1 MB رمز: www.saze20.ir

مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات , مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات ساختمانی و راه سازی , دانلود پروژه مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و ماشین آلات

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3