دانلود پروژه بتن همراه با تمام فایل ها و روند انجام در Etabs - سازه برتر



دانلود پایان نامه بتن, دانلود پایان نامه ساختمان, دانلود پایان نامه سازه های بتن آرمه

دانلود پروژه بتن همراه با تمام فایل ها و روند انجام در Etabs

در این پست از سازه برتر همراه شما دوستان عزیز هستیم با یک پروژه بتن کامل که تمام فایل های آن موجود می باشد. این پروژه مربوط به بررسی یک ساختمان 5 طبقه بتنی با کاربری مسکونی است که کلیه روند انجام پروژه به صورت گام به گام با استفاده از نرم افزار Etabs آورده شده و کلیه نقشه ها و فایل های مرتبط نیز موجود است. بخش بارگزاری این پروژه نیز در قالب فایل پاورپوینت بوده و دفترچه محاسبات آن نیز در فرمت pdf برای دانلود قرار داده شده است. قابل ذکر است که سیستم سازه ای قاب خمشی متوسط در هر دو جهت با سقف تیرچه بلوک استفاده شده است.

محل اجرای پروژه ، شهرستان همدان می باشد که از نظر پهنه بندی زلزله جزو مناطق با لرزه خیزی زیاد محسوب می شود. سیستم باربر ثقلی ، سقف تیرچه بلوک بوده و خاک زمین از نوع III می باشد. دیوراهای پیرامونی از نوع دوجداره به ضخامت 23 سانتیمتر به همراه سنگ نما با ندود سیمان در یک طرف و اندود گچ و خاک و گچ در طرف دیگر می باشد. دیوارهای جداکننده داخلی از نوع آجر مجوف به ضخامت 10 سانتیمتر به همراه اندود گچ و خاک و گچ می باشد.

در این پروژه آیین نامه های مقررات کلی ساختمان (مبحث ششم) ، آیین نامه 2800 و مبحث نهم مقررات ملی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و در نرم افزارEtabs   آیین نامه ACI318-05/IBC 2003 مورد استفاده قرار گرفته است.

.

عنوان: پروژه بتن همراه با تمام فایل ها فرمت: pdf ، ppt ، dwg ، EDB ، FDB حجم: 7.1 MB

رمز: www.saze20.ir

دانلود پایان نامه بتن, دانلود پایان نامه ساختمان, دانلود پایان نامه سازه های بتن آرمه

.

مجموعه پایان نامه های عمران ، ساختمان و معماری


 width=

sazee3