دانلود پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین - سازه برتر



ماشین آلات تولید مصالح سنگین , پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین , دانلود پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین

دانلود پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین

پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین برای درس ماشین آلات ساختمانی آماده شده که شامل 29 صفحه بوده و فرمت آن pdf می باشد که در ادامه این بخش از سازه برتر می توانید این پروژه را دانلود نمایید. مصالح سنگی یا به صورت طبیعی از طبیعت برداشت می شوند یا به صورت آماده از بستر رودخانه ها یا از معادن شن و ماسه بدست می آیند. دسته بندی مصالح سنگی طبیعی: مصالح سنگی طبیعی به دو دسته مصالح سنگی رودخانه ای و مصالح سنگی شکسته شده تقسیم می شوند که مصالح سنگی رودخانه ای از بستر رودخانه ها برداشت می شوند و عموما به صورت گرد گوشه اند ، و مصالح سنگی شکسته شده که برای تهیه آنها ، ابتدا سنگهای موجود در معادن سنگ با استفاده از مواد منفجره شکسته شده و سپس به وسیله دستگاه های سنگ شکن به اندازه های دلخواه تبدیل می شوند.

سنگ شکن چیست؟ دستگاههای سنگ شکن به منظور تهیه سنگدانه اعم از شن و ماسه در اندازه های مورد نیاز،به ویژه در کارهای تهیه سنگدانه بتن و سایر مواردی که نیازمند سنگدانه در محدودهای دانه بندی باشد نظیر لایه های روسازی راه و آسفالت، به کارمی رود. سنگ شکن ها مواد اولیه استخراج شده از معدن را خرد کرده تا به ابعاد دلخواه مورد نیاز برسند . یکی از مشخصات دستگاه های سنگ شکن نسبت خردایش است این نسبت به عنوان خارج قسمت دهانه سرندی های تعریف می شود که 80 درصد بار اولیه و 80 درصد محصول تولید شده از آنها عبور می کند.

انواع سنگ شکن ها: سنگ شکن ها را برحسب خرد کردن سنگ ها گروه بندی می نمایند. نظیر اولیه، ثانویه و غیره. یک سنگ شکن اولیه سنگ ها را مستقیما از معدن سنگ دریافت نموده و اولین شکست را با اولین تقلیل دراندازه سنگ را بوجود می آورد. مصالح حاصل از سنگ شکن اولیه به سنگ شکن ثانویه وارد می شود که به نوبه خود تقلیل بیشتری در اندازه قطعات شکسته شده ایجاد می نماید.

.

عنوان: ماشین آلات تولید مصالح سنگین فرمت: pdf حجم: 1 MB رمز: www.saze20.ir

ماشین آلات تولید مصالح سنگین , پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین , دانلود پروژه ماشین آلات تولید مصالح سنگین

.

پروژه عمران | دانلود پاورپوینت عمران و دانلود پاورپوینت معماری


 width= sazee3