دانلود ماهنامه سازه برتر ( اردیبهشت ۹۴ ) - سازه برتر



ماهنامه سازه برتر 2

با سلام خدمت دوستان و همراهان سایت سازه برتر

با ششمین ماهنامه سازه برتر همراه شما دوستان و همراهان گرامی هستیم. در این نسخه نیز طبق ماهنامه های قبلی ، ابتدا به معرفی برگزیده ای از مطالبی که در ماه گذشته در سایت سازه برتر منتشر شده پرداخته ایم و سپس خدمات سازه برتر را بیان کرده و پس از آن دوستان و همکاران سازه برتر را معرفی کرده ایم.

در صورتی که در زمینه عمران و معماری فعالیت دارید ، می توانید فعالیت خود را در ماهنامه سازه برتر (بدون پرداخت هزینه) معرفی کنید تا علاقمندان به حرفه شما ، به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. فعالیت هایی با موضوعات طراحی ساختمان ، پیمانکاری ، تهیه مصالح ، صنعت ساختمان ، نرم افزارهای عمران و معماری ، آموزشگاه ها ، محصولات و خدمات دانشجویی ، سایت و وبلاگ نویسی و … در این بخش قرار می گیرند.
این ماهنامه در سایت سازه برتر منتشر شده و همچنین برای اعضای خبرنامه (بیش از 5400 نفر عضو) از طریق ایمیل ارسال می شود. شما با این ماهنامه می توانید خدمات خود را به تعداد زیادی از افرادی که به دنبال خدمات شما هستند معرفی کنید و بدون هزینه برای خود تبلیغ کنید. برای درخواست معرفی در ماهنامه سازه برتر کافیست به این لینک مراجعه نموده و فرم مورد نظر را تکمیل نموده و روی گزینه “ارسال اطلاعات” کلیک کنید:
.
.
تبلیغ رایگان شرکت های عمرانی, دانلود ماهنامه سازه برتر ( فروردین 94 ), دانلود ماهنامه فروردین 94 از سازه برتر, ماهنامه سازه برتر, معرفی رایگان شرکتهای عمرانی, معرفی رایگان شرکتهای عمرانی در ماهنامه سازه برتر .