آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی – قسمت 4 - سازه برتر



[caption id="attachment_5886" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , آموزش رایگان تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , مدلسازی , مدلسازی در تری دی مکس , آموزش مدلسازی , مدلسازی پارامتریک , مدلسازی ارگانیک آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی – قسمت 4[/caption]

در این بخش از سازه برتر با قسمت چهارم و در واقع قسمت آخر از آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس ، همراه شما هستیم. در این آموزش در طول 15 دقیقه و 45 ثانیه قسمت دوم آموزش مدلسازی ارگانیک با استفاده از پلاگین پارا تری دی (Para 3D ) را خواهیم داشت و بطور کامل با طرز کار این پلاگین آشنا خواهیم شد و در انتهای این دوره آموزشی قادر خواهیم بود تا هر فرم و مدل ارگانیک و پارامتریک را در تری دی مکس شبیه سازی کنیم.

برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش زیبا در ادامه با ما همراه باشید.

.

.

عنوان : آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی – قسمت 4

فرمت: mp4

حجم فایل فشرده  : 45 MB

منبع: www.pooria-abasi.com

مدرس : آقای پوریا عباسی

پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir

SAZE20.IR . برای دانلود قسمت 1 آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید برای دانلود قسمت 2 آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید برای دانلود قسمت 3 آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید .

برترین آموزش های تخصصی تری دی مکس و Vray در معماری

   width= sazee3 _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.    


  1. shayan

    سلام مرسی عالی بود .. فقط بی زحمت پروژه خودتون رو کامل تدریس کنید و آموزش بدید فدای شما آقا پوریا

    1. علی غفوری تبار

      با سلام به شما.آقای پوریا عباسی در این سایت حضور ندارند و فقط آموزش ها را برای انتشار در اختیار ما قرار داده اند.ضمنا با یادگیری 4 قسمت آموزش ایشان، بطور کامل میتوان پروژه خود ایشان و پروژه های دیگر را شبیه سازی نمود.

  2. محسن

    سلام و خسته نباشىن. قسمت دوم وچهارم مدل سازى پارامترىک در ترى دى مکس دانلود نمىشن اگه مىشه لىنک کمکى بذارىن

    1. علی غفوری تبار

      با سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما. لینک دانلود اصلاح گردید و تمامی قسمت های این آموزش بصورت مستقیم قابل دانلود می باشند.

  3. Mojamed

    very god