آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی – قسمت 3 - سازه برتر



[caption id="attachment_5852" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , آموزش رایگان تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , مدلسازی , مدلسازی در تری دی مکس , آموزش مدلسازی , مدلسازی پارامتریک , مدلسازی ارگانیک , آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس , آموزش مدلسازی ارگانیک در تری دی مکس , مدلسازی پارامتریک به زبان فارسی , آموزش 3dsmax , آموزش رایگان  3dsmax , آموزش مدلسازی در 3dsmax  , آموزش مدلسازی پارارمتریک در 3dsmax , parametric modeling in 3dsmax  آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی – قسمت 3[/caption]

با قسمت سوم از آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی همراه با علاقمندان این زمینه هستیم. در قسمت های یک و دو نحوه مدلسازی ارگانیک را با استفاده از اسکریپت Fracture Voronoi و ابزارهای خود تری دی مکس فرا گرفتیم ، در این قسمت و قسمت آخر نحوه مدلسازی پارامتریک با استفاده از پلاگین فوق العاده Para 3d را فرا خواهیم گرفت.

در این آموزش در طول 23 دقیقه و 23 ثانیه آقای پوریا عباسی به معرفی و آموزش پلاگین Para 3d خواهد پرداخت. ابتدا با ویژگی های کلی این پلاگین آشنا خواهیم شد سپس به آموزش آن و نحوه مدلسازی پارامتریک خواهیم پرداخت. برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش در ادامه با ما همراه باشید.

:: برای تهیه نسخه رایگان 30 روزه پلاگین Para 3d و یا تهیه نسخه دائمی لطفا از طریق پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید. ::

.

عنوان : آموزش مدلسازی پارامتریک در ۳DSMax به زبان فارسی – قسمت 3

فرمت: mp4

حجم فایل فشرده  : 50 MB

منبع: www.pooria-abasi.com

مدرس : آقای پوریا عباسی

پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir

SAZE20.IR . برای دانلود قسمت ۱ آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید برای دانلود قسمت 2 آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید برای دانلود قسمت ۴ آموزش مدلسازی پارامتریک در تری دی مکس کلیک کنید .

برترین آموزش های تخصصی تری دی مکس و Vray در معماری

   width= sazee3 _________________________________________________________________ مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.


  1. امیر

    سلام.چرا هیچ کدوم از قسمتها دانلود نمیشن؟

    1. محمد غفوری تبار

      سلام متاسفانه بخش دانلود سایت به مشکل خورده و برطرف کردن این مشکل زمان میبره و نیاز به برنامه نویسی مجدد داره