نکات طراحی دکوراسیون اداری - سازه برتر



دكوراسيون , دکوراسیون اداری , دکوراسیون اداری مدرن

نکات طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری باید زیبا و کاربردی باشد بطوری که برای ارباب رجوع و کارمندان و مدیران شرکت جذابیت لازم را داشته باشند. در طراحی دکوراسیون اداری باید در نظر داشت که این فضا نیاز کارمندان و روسای شرکت را برای تسریع در انجام کارها فراهم نموده و در ضمن از نظر معماری داخلی و زیبائی محیطی ودوست داشتنی برای پرسنل داشته باشد. می توان درگوشه هایی از کار فضایی سبز برای این نوع خاص از طراحی در نظر گرفت ، همچنین می توان برای گرمی بیشتر فضا از چوب استفاده کرده و رنگ باید طوری انتخاب شود که از نظر معماری خسته کننده نباشد و پرسنل را دچار خستگی نکرده تا آنها بتوانند زمان بیشتری در محیط کار بسر ببرند. در ضمن میبایست دکوراسیون داخلی از نظر طراحی و معماری جذابیت زیادی برای ارباب رجوع داشته باشد.

.

قواعد دکوراسیون اداری : در زمینه طراحی فضاهای اداری و تجاری ، نکته ای که در طراحی مبلمان و تقسیم کننده ها و پارتيشن های اداری و ميزهای اداری نیاز به توجه اساسی دارد، اين است كه باید همیشه در نظر گرفت که تمامی جزئیات بايد در جهت نمایش هرچه بهتر نوع خدمات مجموعه مورد نظر باشد. رعايت کردن اصول و استاندارد های روز چینش و دكوراسيون و مبلمان و پارتيشن اداری استفاده شده در طراحی ، با در نظر گرفتن کامل قواعد و باید های زيبايی شناسی و بررسی کامل زمینه ی کاری مجموعه ای که به عنوان مشتری شناخته میشود بدون شک از مهمترین قواعد طراحی دکوراسیون اداری است.

.

دکوراسیون اداری مدرن : مدرنیسم به سبکی از معماری گفته می شود که در آن ایده ها ترکیبی می شوند که مفاهیم و فرم های تاریخی در آن جایی ندارند. در این سبک معماران و معماران داخلی بدون توجه به ستون ، طاق ، برج ، سقف گنبدی و گل بته های موجود در سبک های کلاسیک به طراحی خود می پردازند. وجود این سبک در معماری داخلی اداری موجب آرامش بیشتر مجموعه می گردد. کمترشدن خطوط و ساده تر شدن طراحی فضا از مزایای این سبک می باشد که موجب آرامش و گرمی بیشتر فضا می گردد.

.

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. این مجموعه از تصاویر زیبا برای دکوراسیون منزل و بخصوص اتاق نشیمن تشکیل شده است. سازه برتر
 width= sazee3