آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت 25 ) - سازه برتر



[caption id="attachment_5678" align="alignnone" width="500"]اسکیس , راندو , آموزش اسکیس , آموزش اسکیس و راندو , آموزش راندو با ماژیک , آموزش راندو با مداد رنگی , آموزش راندو و اسکیس , اسکیس , اسکیس استاد زند , دانلود خلاقیت در معماری , دانلود رایگان خلاقیت در معماری , دانلود مجموعه خلاقیت در معماری , راندو , راندوی استاد زند , مجموعه خلاقیت در معماری   , معماری , ویدئوی آموزش اسکیس و راندو آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت 25 )[/caption]

 در این بخش با قسمت بیست و پنجم از مجموعه آموزش اسکیس و راندوی " خلاقیت در معماری " همراه شما هستیم. در این آموزش ها سعی خواهیم کرد تا نگاهمان را به محیط اطراف تغییر دهیم ، به اینکه از فرم های زیبایی که در اطراف ما قرار گرفته اند برداشت معمارانه داشته باشیم.

امروز نیز یک تمرین معماری خواهیم داشت  و با استفاده از چند موضوع ساده ، ابتدا قصد داریم به یک ترکیب بندی مناسب دست پیدا کنیم و سپس از روی آن اسکیس بزنیم و راندو کنیم. برای دانلود این آموزش در ادامه مطلب با ما باشید.

. . عنوان : آموزش اسکیس و راندو ( خلاقیت در معماری – قسمت 25 ) فرمت: mp4 مدت زمان : 27 دقیقه حجم: 50 MB منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR . .

آموزش اسکیس و راندو با مجموعه کامل خلاقیت در معماری

 width= sazee3