دانلود پاورپوینت بتون کامپوزیتی - سازه برتر



 

دانلود پاورپوینت بتون کامپوزیتی

http://rozup.ir/up/saze20/Pictures/compozit.jpg

این پاورپوینت شامل دو بخش می باشد، بخش اول به معرفی بتن کامپوزیتی پرداخته شده و بخش دوم آن تاریخچه ادواری بتون و سیمان مورد مطالعه قرار گرفته است.

مقدمه :

بتون‌ رايج‌ترين مصالح‌ صنعت ساختمان محسوب مي‌شود و استفاده از بتون در ساخت پل‌ها، راه‌ها، سدها و تقريبا در تمامي‌ سازه‌ها روز به روز در حال افزايش است. بنابراين هم نياز به داشتن فناوري برتر در اين زمينه ضروري است و هم نياز به بتون‌هاي سبك با مطلوب‌ترين خواص و بيشترين كارايي، مهم‌ترين كمبود در اين حوزه به شمار می رود.

 

از سوي ديگر، در بيشتر كشورهاي جهان از جمله ايران، انفجاري در زمينه توليد و مصرف مواد پلاستيكي مثل نايلون‌ها و ظروف يكبار مصرف رخ داده و روز به روز در حال بيشتر شدن است، از اين‌رو، توليداتي مثل كامپوزيت بتوني ماسه و پلاستيك كه با حداقل هزينه ممكن و با هدف بهبود اكوسيستم توسط بازيافت بهينه مواد ضايعاتي صورت مي‌گيرد، ارزشمندتر از گذشته نمود پيدا مي‌كند.

 

تعریف بتن کامپوزیتی:

 

بتون كامپوزيتي از 2 ماده اصلي ماسه بادي و پلاستيك‌هاي ضايعاتي مانند بطري‌هاي نوشابه درست مي‌شودكه به دليل وفور منابع مواد اوليه، هزينه توليد اين نوع بتون از ديگر مواد ساختمانی به نسبت ويژگي‌هاي آن، بسيار پايين‌تر خواهد بود...

 

فهرست:

مقدمه

بتون كامپوزيتی چیست؟

مراحل ساخت بتون كامپوزيتی

مقاومت بتون كامپوزيتی در چه حدی است؟

ويژگی های شاخص بتون كامپوزيتی چيست؟

مزایای بتون كامپوزيتی نسبت به سایر بتن ها

ارزش اقتصادی بتون كامپوزيتی چقدر است؟

تاریخچه ادواری بتون و سیمان

 

==========

پاورپوینت آماده برای درس های بتن و مواد و مصالح.

پاورپوینت آماده برای ارائه ، ویژه دانشجویان عمران ، ساختمان و معماری. قابل ویرایش ، تنها کافیست نام خود را بعنوان تهیه کننده وارد کنید.

==========

فرمت: پاورپوینت

حجم: 2.3 MB

صفحات: 24 اسلاید

==========

 

برای دانلود پاورپوینت بتن کامپوزیتی اینجا کلیک کنید.