آموزش طراحی از اتوکد تا تری دی مکس و Vray - سازه برتر



[caption id="attachment_5349" align="alignnone" width="500"]طراحی از اتوکد تا تری دی مکس , آموزش ویری , 3D modeling and rendering using AutoCAD_ 3Ds MAX and Vray , autocad to 3dsmax , free autocad to 3dsmax tutorial آموزش طراحی از اتوکد تا تری دی مکس و Vray[/caption]

در این قسمت از سازه برتر با یک آموزش جامع از طراحی در اتوکد تا شبیه سازی سه بعدی در تری دی مکس و Vray با شما هستیم. در این پروژه کامل آموزشی در طول 37 دقیقه و 46 ثانیه بطور کامل با طراحی از اتوکد تا تری دی مکس آشنا خواهیم شد.

ابتدا کار را با ترسیم یک پلان ساده در اتوکد آغاز می کنیم، سپس پلان را ذخیره نموده و با تنظیمات خروجی برای تری دی مکس آشنا می شویم. سپس در تری دی مکس پلان را وارد کرده و همچنین با تنظیمات ایمپورت پلان های اتوکدی نیز آشنا خواهیم شد، سپس بسرعت به سه بعدی کردن پلان می پردازیم، دیوارها، کف، سقف، در و پنجره را شبیه سازی خواهیم کرد، در ادامه به متریال دهی و تکسچرینگ کل  صحنه خواهیم پرداخت، بعد از آن به نورپردازی توسط نور طبیعی خورشید و نور مصنوعی لامپ خواهیم رسید، و در آخرین قدم با اعمال تنظیمات رندر برای صحنه، رندر نهایی را خروجی خواهیم گرفت.

برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش کامل و کاربردی در ادامه با ما باشید.

. . عنوان : آموزش طراحی از اتوکد تا تری دی مکس و Vray فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 48 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir SAZE20.IR . .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.