برج میلاد بیش از 9 ریشتر زلزله را تحمل می‌کند - سازه برتر



 برج میلاد بیش از 9 ریشتر زلزله را تحمل می‌کند

 برج میلاد بیش از 9 ریشتر زلزله را تحمل می‌کند

فرزاد هوشیار در رابطه با شایعات مربوط به ساخته شدن برج روی گسل، گفت: 19 نقطه برای بارگذاری برج مخابراتی تلویزیونی تهران انتخاب شده و از بین آنها، تپه‌های گیشا به عنوان یک زمین منحصر به فرد که هیچ گسلی از آنها عبور نمی‌کند، انتخاب شد.

 

 به گزارش بنانیوز؛ مدیر عامل برج میلاد تهران با اشاره به اینکه در تهران، هر 100 سال یک بار زلزله می‌آید و آن دوره صد ساله الان گذشته است، گفت: برج میلاد مکانی است که به عنوان یک سازه مدیریت بحران در زمان بحران به کمک می‌آید.برج میلاد زلزله بیش از 9 ریشتر را تحمل می‌کند و سوله‌های ضد موشکی در زیر برج طراحی شده است که 12 ریشتر زلزله را هم تحمل می‌کند.

 

4000 نفر بازدیدکننده در هر ماه

وی در رابطه با درآمدهای برج با بیان اینکه بیش از 4000 نفر بازدیدکننده که 20 درصد آنها خارجی هستند، داریم گفت: درآمد برج میلاد در هر ماه، یک میلیارد تومان است.

 

پیش‌بینی یک میلیون نفر بازدیدکننده برای نوروز

به گزارش ایسنا، هوشیار در رابطه با برنامه‌های برج برای نوروز 92، با اعلام اینکه در سال 92 بیش از 500 هزار نفر بازدیدکننده در 15 روز داشته‌ایم، گفت: تاکید شهردار در این رابطه، احترام به افراد بوده است. درباره برنامه‌های سال 93، همزمان با فاطمیه برنامه «عطر یاس» در نوروز را تدارک دیده‌ایم که برنامه خانواده محوری است که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر بازدیدکننده در نوروز 93 داشته باشیم.

 

وی که در برنامه تهران 20 صحبت می‌کرد، در رابطه با برنامه لحظه تحویل سال در برج میلاد، گفت: هر سال میزبان کودکان یتیم و معلول جسمی و ذهنی هستیم که در کنار آنها، لحظه تحویل سال را جشن می‌گیریم.

 

مدیرعامل برج میلاد تهران از چهره‌های ورزشی و هنری دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند.

 

ساختن 2 هتل در اطراف برج میلاد

هوشیار همچنین با اشاره به فضای 63 هکتاری پیرامون برج میلاد، گفت: یکی از برنامه‌های آتی ساختن دو هتل در این محدوده است که الان در مرحله خاک‌برداری است.

 



  1. علی

    خوب