آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - بیشه - سازه برتر



[caption id="attachment_5242" align="alignnone" width="500"]post production tutorial, vray render elements , آموزش رایگان پست پروداکشن فتوشاپ , آموزش رندر المنت ها , آموزش ویدئویی پست پروداکشن , آموزش پست پروداکشن , اصلاح رنگ و نور رندر معماری , دانلود آموزش پست پروداکشن آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - بیشه[/caption] با یکی دیگر از سری آموزش های پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه علاقمندان هستیم. در این آموزش در طول 12 دقیقه و 23 ثانیه بر روی رندر خام در فتوشاپ کار خواهیم کرد، در این میان از رندر المنت های پرکاربرد vray نظیر : Alpha channel , vray wire color , vray z depth و vray ExtraTex نیز استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم اصلاحات عمق ، رنگ و نور را انجام دهیم. همچنین افکت هایی نظیر جلوه های نوری و vignette را بمنظور زیبایی و طبیعی شدن نیز بر روی رندر اعمال خواهیم کرد تا در نهایت یک خروجی واقع گرایانه داشته باشیم. برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - بیشه در ادامه مطلب با ما همراه باشید. . . عنوان: آموزش پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - بیشه فرمت: Mp4 حجم فایل  : 20 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دسترسی به تمامی آموزش های رایگان پست پروداکشن معماری در فتوشاپ کلیک کنید   . post production sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. عادل

    سلام، پکیج پست پروداکشن معماری تون هم مثل این ویدیو که گذاشتین بدون توضیحاته ؟

    1. علی غفوری تبار

      با سلام.پکیج پست پروداکشن شامل 32 پروژه کامل بهمراه توضیحات به زبان انگلیسی و یا زیرنویس انگلیسی می باشد.علاوه بر آن حاوی 3 ساعت و 20 دقیقه آموزش کامل پست پروداکشن به زبان فارسی از استاد بهمن رئوفی نیز می باشد. این آموزش خلاصه ای از مبحث پست پروداکشن است که بدون صدا بوده و خود ما صداگذاری کرده ایم.در ضمن در صورت آشنایی مقدماتی با فتوشاپ، بدون توضیحات و فقط با نگاه کردن بطور کامل متوجه آموزش خواهید شد.