دانلود مجموعه تکسچر بتن با کیفیت فوق العاده بالا - سازه برتر



تکسچر چیست؟

فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند می باشد که در طراحی معماری نیز بسیار پر کاربرد است و بدون این نرم افزار نمی توان طرح های شکیل و جذاب تولید کرد و برای پلان ها و سایر موارد الگو ها و نمونه کار ارائه داد.

در فتوشاپ این کار جلوه دادن و رنگ و لعاب دادن و افزودن خاصیت های زیبا به طرح ها، با استفاده از بافت های مختلف و موارد مختلف همچون پترن و تکسچر (texture) صورت می گیرد، که در این میان تکسچر نیز یکی از این ابزار ها می باشد که کاربرد فراوانی دارند و برای افزودن جذابیت بیشتر به طرح ها و ارائه محصول نهایی مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع تکسچر به معنای بافت می باشد و پترن به معنای الگو می باشد ولی می توان گفت که هر دو یک کار انجام می دهند. برای ایجاد پترن در فتوشاپ راه و روش های زیادی همچون سطل رنگ و … وجود دارد ولی برای ایجاد تکسچرها ابزار خاصی وجود ندارد و تنها راه، استفاده از آنها بر روی عکس ها و تغییر مد لایه ها به مد مورد نظر است.

تکسچرها یا همان بافت که روی جسم پیاده می شوند بنا به کاربردی که دارند در اندازه های بزرگ تهیه می شوند از این رو حجم این موارد بالا می باشد و هنگام استفاده از تکسچر ها شما به نوعی یک بافت جدید یا یک طرح جدید به طرح خود اضافه می کنید که تکسچرها با افزودن یک بافت دیگر به طرح ها کار طراحان را بسیار آسان نموده اند.

با توجه به اینکه تکسچر های زیادی امروز وجود دارند، رنگ تکسچر و نوع تکسچر می تواند متنوع باشد. به همین منظور قصد داریم در این صفحه از سایت سازه برتر چند نمونه تکسچر بتن اکسپوز با کیفیت برای نرم افزار تری دی مکس را بصورت رایگان برای دانلود قرار دهیم تا بتوانید از آن ها برای طراحی پروژه های بتنی خود در تری دی مکس استفاده کنید.

در صورتی که به تکسچر خاصی نیاز دارید، می توانید از بخش نظرات همین مطلب، درخواست خود را ثبت کنید و ما نیز تلاش خواهیم کرد که درخواست های شما را پیگیری کرده و فایل مورد نظر شما را به سایت اضافه کنیم.

 

صفحات پیشنهادی:

تبلیغات ساختمانی

تولید محتوای ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی

 

تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax ,تکسچر , دانلود تکسچر , تکسچر رایگان , تکسچر بتن , Concrete Texture , Free Texture , دانلود تکسچر بتن ، تکسچر با کیفیت بتن ، دانلود رایگان تکسچر , تکسچر بتن رایگان , تکسچر بتن با کیفیت

 

دانلود مجموعه تکسچر بتن با کیفیت فوق العاده بالا

در این مطلب از سایت سازه برتر با پستی دیگر در رابطه تری دی مکس در معماری همراه شما هستیم. در این پست مجموعه 15 تکسچر حرفه ای بتن با کیفیت و رزولوشن بسیار بالا ( 3000 * 3000 ) برای شما آماده کرده ایم که مطمئنا در پروژه هایتان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی از عوامل بالا بردن کیفیت کار و واقعی تر شدن آن، استفاده از تکسچرهای حرفه ای می باشد، تکسچرهایی که هم دارای سایز بالایی باشند و هم قابلیت تکرار شدن ( Tileable ) داشته باشند، معمولا اکثر تکسچرها را باید در فتوشاپ ویرایش کرد اما تکسچرهای مجموعه حاضر احتیاج به ویرایش ندارند و کاملا آماده استفاده هستند ، از نکات مثبت این مجموعه وجود تکسچر برای دو کانال diffuse map و  bump map می باشد و همچنین ارائه مقدار مناسب برای تکسچر کانال bump map  در جهت گرفتن  نتیجه واقع گرایانه و ایده آل.

 

 

عنوان: مجموعه تکسچر بتن با کیفیت فوق العاده بالا

فرمت: JPG

حجم: 62 MB

منبع: سازه برتر

پسورد فایل فشرده: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 

مجموعه تکسچر بتن با کیفیت فوق العاده بالا در این بخش برای دانلود رایگان قرار داده شده است، قسمتی از محصول "مجموعه تکسچر حرفه ای و با کیفیت بتن" می باشد.

برای تهیه مجموعه تکسچر حرفه ای و با کیفیت بتن اینجا کلیک کنید.

 


دانلود تکسچر بتن اکسپوز برای مکس

در بخش دوم این صفحه می توانید 5 عدد تکسچر سطوح بتنی تری دی مکس Textures Concrete را بصورت رایگان دانلود کنید که برای رندر های بیرونی و داخلی و فضاهای معماری، استفاده گسترده دارد.

این تکسچرها با فرمت JPG بوده و دارای ابعاد 3600 * 3600 پیکسل می باشند که طبیعتا کیفیت بالایی داشته و برای استفاده در طراحی پروژه های بتنی با 3D Max کاربرد دارند.

 

 

عنوان: تکسچر بتن اکسپوز برای مکس

فرمت: JPG

حجم: 13 MB

پسورد فایل فشرده: saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 


دانلود تکسچر با کیفیت تری دی مکس

در بخش سوم این صفحه 6 عدد تکسچر با کیفیت بالا و رزولوشن 3K قابل استفاده در تمامی نرم افزارها و موتور رندرهای سه بعدی مانند تری دی مکس و ویری را برای دانلود قرار داده ایم.

از دیگر ویژگیهای این تکسچر ها طبیعی بودن آنهاست و بر اساس قوانین طبیعت (Physical Base Rendering)تهیه شده اند. متریال سازی با این تصاویر در نهایت به واقعی شدن خروجی تصاویر سه بعدی و رندر رئال پروژه های شما منجر خواهد شد.

 

 

عنوان: تکسچر با کیفیت تری دی مکس

فرمت: JPG

حجم: 12.7 MB

پسورد فایل فشرده: saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم

 

 



  1. احسان

    مرسی خیلی درستین