دانلود پاورپوینت تکنولوژی عایق های رطوبتی سقف - سازه برتر



 دانلود پاورپوینت تکنولوژی عایق های رطوبتی سقف

دانلود پاورپوینت تکنولوژی عایق های رطوبتی سقف 

تکنولوژی عایق های رطوبتی سقف

مقدمه

يکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذيری را به ساز ها و ساختمان وارد می نمايد و يکی از راهکارهای مقابله با آن عايقکاری رطوبتی می باشد.

 

در ايران با توجه به اقليم و آب و هوا و نيز وجود منابع عظيم نفتی متداولترين عايق رطوبتی قير و گونی می باشد که با پيشرفت تکنولوژی اين روش جای خود را به عايقهای پيش ساخته داده است.

 

اما با پيشرفت علوم ونيز گرانی مواد نفتی و قير در بعضی مواقع عايقهای پيش ساخته نيز مقرون به صرفه نبوده و مهندسان را به آن داشت تا از مواد شيميايی جهت عايق بندی سازه استفاده کنند که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کيفيت و کارايی بتواند با ساير عايقها رقابت کند.

 

بعد از تحقيقات متعدد مهندسان موفق شدند که با استفاده از رزينهای اکريلاتی و استايرنی که با آب حل می شود ، عايق رطوبتی جديدی بسازند که بصورت يک لايه 1 میلیمتر روی سطوح مورد نياز اجرا میشود و انعطاف پذير نيز می باشد. اين مقاله به بررسی و مطالعه عايق های جديد می پردازد.

 

منظور از عایق کاری در کار های ساختمانی بطور عام جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می باشد. مقصود عایق کردن ساختمان از نفوذ آب و رطوبت است. چنانچه هدف از عایق کاری جلو گیری از نفوذ عوامل دیگری نظیر صوت یا حرارت باشد جمله عایق کاری با پسوند مربوط به کار برده میشود مثل عایق کاری حرارتی و یا عایقکاری صوتی.

===========

فرمت: پاورپوینت

حجم: 3.15 MB

صفحات: 30 اسلاید

========

 

دانلود پاورپوینت تکنولوژی عایق های رطوبتی سقف