دانلود مجموعه گل و گیاه مخصوص پلاگین Multiscatter - سازه برتر



[caption id="attachment_4908" align="alignnone" width="500"]دانلود مجموعه گل و گیاه مخصوص پلاگین Multiscatter دانلود مجموعه گل و گیاه مخصوص پلاگین Multiscatter[/caption]

بدنبال مطالبی که در روزهای قبل ارائه شد، و به معرفی و ارائه پلاگین فوق العاده Multiscatter برای نسخه های مختلف تری دی مکس پرداختیم، همچنین بعد از آن آموزش فارسی پلاگین Multiscatter را در پستی دیگر ارائه کردیم. و در این پست نیز یکی از مجموعه های گل و گیاه که مخصوص پلاگین Multiscatter ساخته شده است را آماده کرده ایم.

پلاگین Multiscatter بطور کلی برای scatter ( انتشار ) موضوعات بکار می رود، حال این موضوعات می تواند گل، گیاه، چمن، درخت یا هر موضوع دیگری باشد، اما عمده کاربرد این پلاگین توسط کاربران، انتشار و تکثیر گیاهان و درختان  و ساخت فضای سبز می باشد، با توجه به اینکه این پلاگین همچون پلاگین Forest Pro کتابخانه ای از مدل های آماده ندارد، اما کمپانی سازنده اش پکیج هایی متنوع از انواع گل و گیاه و سبزه و چمن و درخت و سنگ را برای تری دی مکس, Vray و مخصوصا خود پلاگین Multiscatter منتشر کرده است که با استفاده از آنها نیاز به این مسائل بطور کلی حل خواهد شد. این پکیج ها دارای تنوع و تعداد مدل بسیار بالا می باشند و بطور کامل با پلاگین Multiscatter سازگار هستند.

در این پست یکی از این پکیج ها را با عنوان: iFlowers vol3 Flowerbeds آماده کرده ایم که علاقمندان از آن استفاده کنند. این پکیج شامل 13 گونه مختلف از گل های زیبا است که هر کدام دارای 6 مدل متنوع می باشند، و با استفاده از آنها و پلاگین Multiscatter قادر خواهیم صحنه های بسیار زیبا از گلزارها و باغچه را شبیه سازی کنیم.

برای دانلود مجموعه گل و گیاه مخصوص پلاگین Multiscatter در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

.

:: برای تهیه پکیج کامل تمامی مجموعه های گل و گیاه و درخت و ... مخصوص پلاگین  Multiscatter کلیک کنید ::

.

عنوان : دانلود مجموعه گل و گیاه مخصوص پلاگین Multiscatter فرمت: max حجم   :   64 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دانلود کاتالوگ این مجموعه کلیک کنید .    width= sazee3    


  1. سبحان

    سلام یه دنیا ممنون