آموزش پست پروداکشن با استفاده از رندر المنت Vray - سازه برتر



[caption id="attachment_4807" align="alignnone" width="500"]آموزش پست پروداکشن معماری,پست پروداکشن معماری در فتوشاپ آموزش پست پروداکشن با استفاده از رندر المنت Vray[/caption]

در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از آموزش های پست پروداکشن معماری در فتوشاپ. در این آموزش کاربردی در طول 12 دقیقه و 32 ثانیه به پست پروداکشن صحنه داخل عکس می پردازیم، در این آموزش ار رندر المنت های ویری (Vray Render Elements) استفاده می کنیم تا بتوانیم چمن مصنوعی رندر را با چمن و پوشش گیاهی طبیعی و واقعی عوض کنیم.

رندر المنت ها کاربردهای بسیار مهم و زیادی در مبحث پروداکشن دارند؛ در این آموزش از رندر المنت های ویری برای انتخاب و ماسک کردن لایه چمن واقعی استفاده می کنیم و بطور دقیق و حرفه ای سطح فضای سبز را با عکس چمن واقعی می پوشانیم؛ در ادامه نیز برای هماهنگی تصویر چمن با بقیه صحنه رندر،  تغییراتی را در نور، رنگ و میزان روشنی _ تیرگی آن اعمال می کنیم.

برای دانلود آموزش پست پروداکشن با استفاده از رندر المنت Vray و مشاهده آنلاین در ادامه همراه با ما باشید.

.

.

عنوان: آموزش پست پروداکشن با استفاده از رندر المنت Vray فرمت: Mp4 حجم فایل  : 30 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دسترسی به تمامی آموزش های رایگان پست پروداکشن معماری در فتوشاپ کلیک کنید  برای دانلود منابع مورد نیاز پست پروداکشن (تصاویر پرسوناژ انسان، براش، ...) کلیک کنید .    width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.