آموزش کامل پلاگین Forest Pro به زبان فارسی_قسمت1 - سازه برتر



 width=

آموزش کامل پلاگین Forest Pro به زبان فارسی_قسمت1

بعد از انتشار آخرین نسخه پلاگین فوق العاده Forest Pro v 4.3.6 و ارائه آن برای دانلود از طرف سازه برتر، تصمیم گرفتیم آموزش کامل پلاگین Forest Pro به زبان فارسی را نیز برای علاقمندان تهیه کنیم تا بحث و بررسی در مورد پلاگین Forest Pro را به اتمام برسانیم و علاقمندان پس از دانلود پلاگین، آموزش آنرا نیز در اختیار داشته باشند و بتوانند بلافاصله شروع به کار با این پلاگین نمایند.

در توضیحاتی که در پست قبل در مورد پلاگین Forest Pro داده شد، بیان کردیم که این پلاگین قادر به ساخت انواع پوشش گیاهی،جنگل،چمنزار و اکوسیستم با انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد. البته وظیفه اصلی این پلاگین تکثیر و انتشار موضوعات می باشد، که این موضوعات می تواند موضوعاتی غیر از گیاهان نیز باشند. پلاگین Forest Pro در تنظیمات خود دارای تعدادی سربرگ می باشد که هر کدام از این سربرگ ها دارای گزینه های بسیاری هستند.

در این آموزش که قسمت اول می باشد در طول 32 دقیقه و 49 ثانیه بطور کامل به بررسی و تشریح تعدادی از سربرگ ها و تمامی گزینه های داخل آنها می پردازیم، و با ساختن یک صحنه فضای سبز، عملکرد هر گزینه را در لحظه خواهیم دید. پس از اتمام این آموزش و قسمت دوم، بطور کامل با تمامی گزینه های این پلاگین آشنا خواهیم شد و قادر خواهیم بود از توانمندی های این پلاگین بطور صد در صد استفاده کنیم و صحنه های فوق العاده از مناظر طبیعی را شبیه سازی نماییم.

موضوعاتی که در این قسمت از آموزش کامل پلاگین Forest Pro به زبان فارسی فرا خواهیم گرفت :

_ ابتدا نحوه دسترسی به پلاگین در نرم افزار تری دی مکس

_ آموزش و تشریح کامل سربرگ General

_ نحوه ساختن preset های شخصی، ذخیره کردن و فراخوانی آنها

_ بهینه سازی پلاگین Forest Pro برای استفاده از هسته ها و رشته های پردازنده هنگام رندر

_ آموزش و تشریح کامل سربرگ Geometry

_ نحوه دسترسی به کتابخانه (library)  پلاگین و استفاده از مدل های آماده

_ تشریح کامل کتابخانه و مدل ها و preset های آماده موجود

_ کم و زیاد کردن مدل های آماده به صحنه

_ تغییر اندازه کلی مدل ها، تغییر فراوانی مدل ها در صحنه ، ...

_ آموزش  و تشریح کامل سربرگ Areas

_ آموزش اعمال فارست بر روی سطوح (صاف، منحنی) و خطوط (Spline) ها

_ نحوه کم و زیاد کردن از پوشش گیاهی بر روی سطح مورد نظر

_ نحوه کم و زیاد کردن تراکم مدل در لبه های سطح

_ نحوه کوچک و بزرگ کردن اندازه مدل در لبه های سطح

... :: با تشکر از آقای محمدرضا محسنی برای ساخت این آموزش و انتشار رایگان آن ::   عنوان: آموزش کامل پلاگین Forest Pro به زبان فارسی_قسمت1 فرمت: mp4 حجم   : 52 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR برای دانلود آموزش کامل پلاگین Forest Pro به زبان فارسی_قسمت۲ کلیک کنید برای دانلود آخرین نسخه پلاگین  Forest Pro v4.3.6 با قابلیت پشتیبانی از تری دی مکس ۲۰۱۵ و Vray 3 کلیک کنید  

مجموعه مدل های آماده درختان و گیاهان مخصوص پلاگین Forest Pro

   width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.