دانلود آموزش 3D Max (تابع Ripple)
- شناسه : 446
- دسته بندی ها :
- برچسب ها :
فصل پنجم – درس پنجم: (تابع Ripple)
در درس پنجم از فصل پنجم تابع Ripple را برای شما آموزش خواهیم داد. تابع Ripple برای ایجاد موج های هم مرکز به کار می رود و به عنوان مثال می توانید برای نشان دادن آب در هنگامی که یک سنگ را داخل آن می اندازید، استفاده کنید و یا برای آ؛ب داخل حوض از آن بهره ببرید. بهترین حالت این تابع روی plane می باشد، یک plane را با ابعادی دلخواه و سگمنت های 50 ایجاد کنید...
فرمت: pdf
حجم: 1.38 MB
تعداد صفحات: 5 صفحه
رمز: www.saze20.ir