آموزش مدیفایرهای (Modifiers) پرکاربرد مدلسازی در تری دی مکس - سازه برتر



 width=

در این بخش با شما هستیم با آموزش مدیفایرهای پرکاربرد مدلسازی معماری در تری دی مکس. در تری دی مکس بجز ابزار پایه مدلسازی نظیر : Edit Poly و Edit Spline و ... ، مدیفایرها نیز اهمیت و کاربرد فراوانی در مدلسازی دارند. مدیفایرها یا اصلاحگرها (Modifiers) عموما برای ایجاد تغییر شکل و تبدیل مدل اولیه به مدلی متفاوت و پیچیده استفاده می شوند، در کل اینگونه بگوییم که مدیفایرها اصلاحات و تغییرات مد نظر ما را در مدل اولیه بوجود می آورند،تغییراتی مانند : پیچش، خمش، کشیدن، فشردن، قرینه گرفتن، گرد کردن لبه ها، مقطع گرفتن و ... . همچنین دامنه این تغییرات بسیار گسترده می باشد،بطوریکه با استفاده از چند مدیفایر میتوانیم یک مکعب ساده را به حجمی کاملا پیچیده تبدیل کنیم.

بنابراین آشنایی با مدیفایرهای لازم و عملکرد آنها از ملزومات مدلسازی در تری دی مکس می باشد. در این آموزش نیز در طول 14 دقیقه به معرفی، بررسی و تاثیر عملکرد مدیفایرهای پرکاربرد مدلسازی معماری می پردازیم و فرا می گیریم چگونه فرم های پیچیده را شبیه سازی کنیم. برای مشاهده آنلاین و دانلود این آموزش کاربردی در ادامه مطلب با ما باشید.

.

عنوان: آموزش مدیفایرهای (Modifiers) پرکاربرد مدلسازی در تری دی مکس فرمت: mp4 حجم   : 32 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.