آموزش شبیه سازی پرده و پارچه در تری دی مکس با مدیفایر Cloth - سازه برتر



 width=

آیا برای شما هم این سوال پیش آمده که در تری دی مکس چگونه موضوعات پارچه ای را باید شبیه سازی کرد؟ اینکه چگونه می توان یک پرده را با چین و چروک های کاملا طبیعی مدلسازی کرد؟ آیا می خواهید بجای استفاده از مدل های سه بعدی آماده، خودتان مدل مورد نظر پارچه و پرده را شبیه سازی کنید؟ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این آموزش که برای شما عزیزان آماده کرده ایم در طول 30 دقیقه شبیه سازی موضوعات پارچه ای را با ابزار اختصاصی و بطور کامل فرا خواهیم گرفت.

در تری دی مکس مدیفایری وجود دارد با نام Cloth که مخصوص ساخت موضوعات پارچه ای است. موضوعاتی نظیر : پرده، پارچه، لباس و ... . این ابزار قابلیت های فراوانی برای شبیه سازی هر نوع موضوع پارچه ای با هر جنس و خاصیتی دارد، لذا در این آموزش به مدلسازی موضوع پرده خواهیم پرداخت و تلاش خواهیم کرد چندین مدل مختلف را مدلسازی کنیم. برای مشاهده آنلاین و دانلود این آموزش کاربردی با ما همراه باشید.

.

عنوان: آموزش شبیه سازی پرده و پارچه در تری دی مکس با مدیفایر Cloth فرمت: mp4 حجم   : 60 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. مرسده

    ممنون از شما ....خسته نباشید