آموزش مدلسازی یک المان انتزاعی در تری دی مکس - سازه برتر



 width=

اینبار با یکی از آموزش های تری دی مکس در معماری همراه شما عزیزان هستیم. در این آموزش نحوه مدلسازی المان ها و احجام انتزاعی را در نرم افزار تری دی مکس یاد خواهیم گرفت. المان های انتزاعی اکثرا فرم هایی مانند منحنی دارند که نمونه واقعی ندارند و مفهوم خاصی را می رسانند، همچنین طراحی و شبیه سازی آن ها تا حدودی پیچیده است. حال در این آموزش در طول 6 دقیقه و 17 ثانیه به مدلسازی یک المان پیچیده، منحنی و زیبا می پردازیم، البته ابزار مدلسازی این فرم همانند تمام مدلسازی های دیگر، ابزار قدرتمند EditPoly  می باشد، فقط از گزینه های متفاوت این ابزار استفاده خواهیم کرد. برای مشاهده آموزش آنلاین و دانلود این آموزش در ادامه مطلب همراه ما باشید.

.

عنوان:   آموزش مدلسازی یک المان انتزاعی در تری دی مکس فرمت: max حجم فایل فشرده : 20 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR .  width= sazee3
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.  


  1. حمزه امیراحمدی

    سلام. بسیار عالی. استمرار ، پشت کار و تلاش روزانه برای بهتر شدن و رسیدن به هــــــــــــــــــدف ایشاالله همیشه موفق باشید .