چند نکته طلایی در دکوراسیون مدرن - سازه برتر



نکات طلایی در دکوراسیون منزل , نکات طلایی در دکوراسیون مدرن , چند نکته طلائی در دکوراسیون مدرن , پیشنهاداتی برای دکوراسیون منزل , دکوراسیون شیک , دکوراسیون مدرن , دکوراسیون منزل , چیدمان دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون منزل مدرن و جدید در سراسر دنیا تبدیل به صنعتی بزرگ و پرطرفدار شده است که با ایده های جدید و طراحی های گوناگون همراه است. در این مطلب از سازه برتر چند نکته طلایی در دکوراسیون مدرن را با هم بررسی خواهیم کرد. در طراحی دکوراسیون خانه های مدرن و جدید ایده ها و طرح هایی به چشم می خورد که شاید بسیار ابتدایی و یا دور از ذهن به نظر آیند.

چند نکته طلائی در دکوراسیون مدرن: ـ در زمان انتخاب مبلمان ، فاکتور راحتی را در الویت قرار دهید. ـ مبلمان علاوه بر راحتی باید از استحکام لازم نیز برخوردار باشد. ـ لازم نیست کە مبلمان مورد دلخواهتان حتما سرویس باشد ، در کنار یک مبل بزرگ سه نفری میتوانید مبل تک نفره دیگری را با رعایت هماهنگی رنگ قرار دهید. نکته مهم در اینجا تناسب رنگ این مبلمان با رنگ دیوارها و کف اتاق مورد نظر شماست. مسئله نور و روشنائی اتاق یکی از مهمترین فاکتورهای دکوراسیون است. ـ مکانی را کە نورگیری کمی دارد ، با سیستم نوردهی کە از سقف آویزان شده و یا بر روی دیوار نصب شده ، روشن کنید. ـ سعی کنید وسایلی کە استفاده نخواهید کرد را نخرید و دکوراسیون خود را شلوغ نکنید. ـ بە هنگام خرید انواع پارچه ، رومبلی و پرده باید دقت کنید کە جنس مورد علاقه شما قابل شستشو بوده و لکه نگیرد. ـ رنگهای مورد استفاده در دکوراسیون مکان را باید با توجه بە میزان نورگیری و روشنائی آن انتخاب کنید. در مکان های کوچک ، نزدیکی رنگهای دیوارها و کف اتاق می تواند فضا را بزرگتر از اندازه خود نشان دهد. ـ بهتر است همیشه از رنگهای روشن در منزل خود استفاده کنید . رنگ خردل کە چشم را خسته می کند و یا رنگهای طیف صورتی در قبل باقی ماندند. ـ همچنین می توانید برای بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک ، از آینه ها نیز استفاده کنید. در اتاقهای کوچک بهتر است تا از تصاویر تیره و یا کمدهای بزرگ و بلند استفاده نکنید. در اینگونه اماکن استفاده از کمدهای کوتاه و خطوطی افقی در دکوراسیون پیشنهاد می گردد. ـ دکوره کردن محل زندگیتان بر اساس اسلوب زندگی اهمیت بسیاری دارد. به عنوان مثال اگر در خانه شما تلویزیون طرفداران بسیاری دارد آنگاه باید تلویزیون را در اتاق بعنوان محور دکوراسیون قرار دهید.

برای مشاهده و دریافت مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی کلیک کنید