آموزش حرفه ای پست پروداکشن معماری در فتوشاپ - سازه برتر



 width=

در این پست از سازه برتر با یک آموزش دیگر از پست پروداکشن معماری در فتوشاپ همراه شما علاقمندان هستیم. مسلما همه افراد در طی کار با نرم افزار های سه بعدی انتظار خروجی واقع گرایانه و طبیعی را دارند، اما در رندر نهایی چنین اتفاقی نمی افتد و خروجی طبیعی نیست؛ این مسئله مشکلی نیست چون در نرم افزار سه بعدی نباید بدنبال خروجی طبیعی باشیم، بلکه در مرحله پست پروداکشن (Post Production) باید این انتظار را برآورده کنیم. این مبحث به همان اندازه کار با نرم افزار سه بعدی مهم می باشد و برای تهیه خروجی واقع گرایانه وجود این مرحله الزامی است. تغییرات و ویرایش های بسیار زیادی در این مرحله قابلیت انجام را دارد: تغییر تصویر آسمان، تغییر و ویرایش گیاهان،چمن ها و ... ، اصلاح و کنترل رنگ و نور، افزودن پرسوناژ و بسیاری موارد دیگر. پس باید برای مرحله پست پروداکشن نیز اهمیت زیادی قائل شویم. در این آموزش با چندین تکنیک پست پروداکشن آشنا خواهیم شد که مطمئنا در تمامی کارها قابل استفاده می باشند. برای دانلود و مشاهده آنلاین این آموزش زیبا با ما همراه باشید.

عنوان: آموزش حرفه ای پست پروداکشن معماری در فتوشاپ فرمت : mp4 حجم:  MB 18 منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR   .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.