آموزش فوق العاده مدلسازی ارگانیک در تری دی مکس - قسمت 1 - سازه برتر



 width=

با سلام به علاقمندان به تری دی مکس در معماری. با یک آموزش فوق العاده زیبا از تری دی مکس در خدمت شما عزیزان هستیم. این آموزش مربوط می شود به مدلسازی میز ارگانیک Mesa ،طرحی بسیار زیبا، پیچیده و ارگانیک، طراحی توسط  خانم زاها حدید. در نگاه اول شاید مدلسازی این میز بسیار سخت و پیچیده بنظر برسد اما در این آموزش فرا خواهیم گرفت که چگونه با ابزارهای معمولی مدلسازی و ویرایشگرهای پرکاربرد و البته کمی خلاقیت، این میز بسیار زیبا را مدلسازی کنیم. این آموزش که به مدت 31 دقیقه می باشد شامل دو قسمت است و در این پست قسمت اول آنرا آماده کرده ایم. در این آموزش ابتدا کار با بر روی یک اسکیس سه بعدی که از قبل با spline ها طراحی شده است شروع میکنیم و در ادامه با ابزار قدرتمند Edit Poly  به مدلسازی می پردازیم؛ این آموزش تا حدودی پیچیدگی هایی دارد و با دستورات و ابزارها بصورت مکرر استفاده می شود. اما ابزار اصلی مدلسازی Edit Poly خواهد بود. برای مشاهده و دانلود این آموزش فوق العاده در ادامه با ما همراه باشید..

. عنوان: آموزش فوق العاده مدلسازی ارگانیک در تری دی مکس - قسمت 1 فرمت: mp4 حجم:  MB 48 منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir   SAZE20.IR  برای دانلود آموزش فوق العاده مدلسازی ارگانیک در تری دی مکس – قسمت 2 کلیک کنید .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.