آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت 2 - سازه برتر



 width=

 در این پست با قسمت دوم آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ خدمت شما عزیزان هستیم. در قسمت اول این آموزش به یادگیری اصول اولیه کار با لایه ها و  راندوی دیوارها پرداختیم، حال در این قسمت به راندوی کف فضاها (پذایرایی، تراس، فضاهای مرطوب) و همچنین راندوی مبلمان می پردازیم. در این آموزش کاربردی در طول 14 دقیقه ابتدا یاد می گیریم که چگونه تکسچرهای مورد نظر برای راندو را وارد فتوشاپ کرده و از آنها Pattern بسازیم، سپس با ابزارهای انتخاب دقیق آشنا شده و به انتخاب قسمت های مورد نظر مشغول می شویم، در ادامه با استفاده از لایه ها و Pattern های ساخته شده به راندوی فضاهای انتخاب شده می پردازیم. این عمل را برای هر قسمت جداگانه انجام می دهیم و بعد از راندوی کف فضاها به راندوی مبلمان با استفاده از لایه های Solid Color می رسیم.

این آموزش برای راندو در فتوشاپ بسیار مفید و تخصصی می باشد و با یادگیری آن می توانیم تمامی طرح های خود را از این به بعد در فتوشاپ راندو و پرزانته نماییم. برای دانلود این آموزش فوق العاده در ادامه با ما همراه باشید.

عنوان:  آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت 2 فرمت : mp4 حجم:  MB 20 منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR    برای دانلود  آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت ۱ کلیک کنید  برای دانلود  آموزش راندو و پرزانته پلان در فتوشاپ _ قسمت 3 کلیک کنید .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.